Hejsan allahopa, speciellt hejsan till mammacatta som varit borta ett tag... HEJ!!!!
När det gäller min far, har jag is i magen. Han är sådär och jag älskar honom ändå... en speciell man som behöver tacklas på ett speciellt sätt... Han kommer säkert på mitt bröllop... men man kan aldrig veta. Om han inte kommer så handlar det faktiskt om att han respekterar mig. Jag har sagt till honom att tänka över noga om han orkar hela dagen med alla de känslor och outtalade saker som alltid hänger i luften på bröllop. Känner han att han kanske inte orkar hålla humöret i ordning, så vill jag att han ska respektera mig på så sätt att han inte kommer. ... jag behövde få det sagt, på det viset vet han var jag står och han är inte en människa som förstår sånt som är outtalat, eller kan läsa av andra människor.
Blivande svärmor är precis likadan
Alltså jag och sambon har ett likartat problem på båda sidor, men vad gäller min far så tål han att man gormar lite på honom... och så kan vi bli sams igen... blivande svärmor kan inte kommunicera alls. Vi har alltså ett problem... våra föräldrar är dynamitvarning på när de hamnar i samma lokal
Det är mest det jag vill undvika.