• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Hilde:;
    Ja det låter inte lätt att hitta dem i rätt färg.. kan tyvärr inte ge tips :(
    God natt på dig och vi ses en annan dag.. kanske imorgon om jag orkar..

• Maya K

God Morgon tjejer..
    Sitter här och dricker morgonkaffet. Har beslutsångest över vad jag ska ha på mig idag på jobbet. Kan ju inte ha samma saker helatiden... jobbar ju i klädesbutik.. ska gå till jobbet lite tidigare så jag kan plocka på mig lite saker

• Maya K

oj det där lät som att jag ska sno.. nej nej.. jag ska lägga undan kläder som ska vara på rea så..

• Cybermamman

Vad härligt May att kunna hitta lite fräscht att ta på sig på jobbet. Själv skulle jag kunna skoja till det med lite skrivarpapper, några datasladdar i håret kanske och en färglad pärm under armen

• janos

*tittar in en snabbis innan jag måste kila till jobbet*

• Hilde

hmm... jag sitter här i köpartagen... har tittat in på bravissimo.com. Nu när jag fattat att jag kan få tag på allt möjligt i axelbandslöst och halterneck och få det att stanna uppe och se snyggt ut, nu vill jag handla allt som jag gillar Synd bara att jag inte har några pengar Har inte något sommarjobb... sökte en massa som var väldigt osäkra, men jag tänkte det att friskt vågat hälften vunnet nu har jag inget alls Fast jag bara vägrade att ställa mig i vården igen... det är ju vård, skola omsorg jag kämpat mig ifrån...

• mammacatta

hej hej
    hilde å cm: ni har heelt fattat galoppen! de enda som bryr sig i MIN vikt är de som det inte bryr - mor, kusiner å sånna. P gifter sig med mig för den jag är ju!

igår var jag på första provningen för klänningen! den var såååå fiiiin!:D:D:D
    jag såg helt magnifik ut i den! man såg tom i trasorna som hon nålade på mig hur exakt rätt den blir på mig! *snyft*:) å ingen har sett den utom jag å sömmerskan.

det här blir SÅ BRA!!! *suckar lyckligt* jag har tänkt rätt från början, allt löser sig/blir jättefint - trots min morsas eviga hackande!

parantes: wille tuggar just på eldfödd - stephen king; kanske lite väl skrämmande för en 10-månaders...:?

• Hilde

Hejsan mammacatta! Du jag mailade en grej till dig, men ta o strunta i det mailet, jag var helt ute o snurrade i cajbersnurreträsket Förföljelsemanin var nära...

hmmm... någon roade mig med att starta en tråd om folk som eventuellt har dålig smak när de är unga och sedan mognar in i en mer evighetsmässig smakmässighet *harkel* hhmmmmmgrfff hihi hoho! Är det någon som känner någon med dålig smak som är äldre än 30 år? Är det månne någon som känner någon med dålig smak som är 20 år? Muahoooooo!!!!! Jag roar mig kungligt

Vad gör man inte när man sitter hemma, ensam och solen inte behagar skina fastän man har nya bikinin på!!!! Jag har suttit ute o frusit och väntat på sol, men inte mycket solstrålar som behagade titta på mig. Jag är lika vit nu som i morse

• Cybermamman

Hilde, det är väl inte du som är den hemska sambon som ger bara 100 kr månadspeng till din (kanske ) blivande man? apropå förföljelsemanin...

Hej mc vad kul att du fräschat till dig så du kan dela några minuter med oss här

• Hilde

Nähä.... skulle aldrig ge honom 100 kr han får väl sisådär 50 kr gånger 100

Näh ärligt talat jag lovar det är inte jag... fast det är jag som håller i ekonomin här hemma... fast jag börjar undra om det är så lämpligt jag har ju inte varit så sparsam den sista tiden

Svar på tråden äntligen fredag...!