• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Hejsan fredis! Min sambo anser att jag borde sällskapa mer med honom, så nästa gång han hojtar får jag väl bryta upp

Nu har jag fått ett par anmälningar till bröllopet av några eftersläntrare. Så än så länge är det 66 personer med oss själva inkluderat.

Några har fortfarande inte svarat. Jag tror att detta är de som ska tacka nej, men jag tycker att det är lite dålig stil att inte svara alls då.

• Hilde
    Ja ta nu o masa dig tillbaks till älsklingen Anne på G ! Vi skrivs senare
  • Cybermamman

Och jag har precis varit en sväng ner till centrum och hämtat dottern i stadsparken. Ojojoj...

• janos

Godmorgon fredisar!
    Vilket skitväder vi har idag. Det öööööser ner och självklart tänker jag på bröllopet, som är om tre veckor. Måtte det inte regna så här då

• Cybermamman

Och vi har strålande solsken... välkommen på en kopp kaffe janos

• Cybermamman

Har vi bara några timmar kvar nu? Blir det äntligen lördag sen?

• janos

Vi får väl se om den överlever några dagar till.

Avstår gärna från kaffet om jag kan, men kan göra dig sällskap med ett saftglas istället ;)

• janos

HA!!! Nu skiner solen, så det är bäst jag skyndar mig ut och stökar i trädgården innan regnet kommer tillbaka ;)

Svar på tråden äntligen fredag...!