• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • janos

Själv orkade jag inte med myggen längre, utan tog mig lite tid för festprogrammet

• janos

Undrar hur många inlägg vi hinner innan tråden stängs??? 4500???

• Cybermamman

...och vi som haft strålande sol och jättevarmt hela dagen, jag kan dela med mig, skickar en strimma sol till janos och bjuder på ett glas hallonsaft och en kanelbulle... varsågod ta en till ..någon fler som vill ha?

• janos

Du är då rar cybermamma!! Och vilka gooooda bullar du har bakat. Får jag ta en till???....*slickar mig om munnen*

• Cybermamman

janos du får ta så många du vill! Jag har precis nattat gubben - han var så trött så han var inte mycket att roa sig med

• Gable

Alltså, den lever bara i en timma och fem minuter till?? Detta måste man ju vara med på! Och jag som hade tänkt gå att lägga mig i tid ikväll...

• Cybermamman

Välkommen Gable, vad överraskad jag blir att du tittar in, det var verkligen roligt Tycker du inte vi skall ha någon slags fest här ikväll som avslutning?

• Cybermamman

4500 är väl inte ens att tänka på antar jag...

• Hilde

Hejsan brudar!

Jag struntar i att läsa ikapp nu. Har det utväxlats något kul på den här tråden idag då? Jag har haft fullt upp. Tänkte mest hoppa in och säga adjöss till den här tråden. Jag antar ju att den inte lever länge till nu...

Svar på tråden äntligen fredag...!