• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Undrar om det blir en söndags eller måndagstråd Eller ska vi döpa den till fredagstråden ?

• janos

Kanske döpa den till den dag den startas på???

Hej förresten

• janos

äntligen fredag...! Del 2
    Då hittar ju alla fredisar den lättast!!!

• mammacatta

morrn morrn

när jag var 20 så...*harkel* klädde min morsa mig... jag skojjar inte - hon är inte riktigt navlad min morsa...

eller iallafall tills jag blev 17 å flyttade hemmifrån. men hon betalade ju kläderna tills jag drog utomlands (19), så på sätt å vis...

så vid 20 hade jag klädsmak som en fjorti§1s§sqq C CYTC GYGH å där fick wille vara med en stund.:D

sen ska vi inte glömma att vi pratar 80tal - d finns inget snyggt med 80-talet... ;)

• anne på grönkulla

jodå känner igen det där! Har dessutom först på senare år upptäckt att kläder inte är ett nödvändigt ont utan att även jag faktiskt kan bli ganska snygg i rätt grejer...! (fast delvis är det ju en fråga om att ha ekonomi för det)

• Hilde

Idag har jag varit en personal shopper åt min mor.... funkade jättebra! Hon blev jättesnygg. Hon ska på anställningsintervju på tisdag o var jättenervös redan nu.

Så idag har jag också roat mig med shopping, utan att bli ett uns fattigare själv

• anne på grönkulla

Kul! Det är alltid skönt att känna sig fin. Säeskilt om man är nervös så är det skönt att känna sig trygg utåt iallafall.

Själv har jag beställt topp och kjol idag att ha på svågerns frackbröllop i augusti (som är nästa gång jag är hemma).

• Hilde

Finns det någon fredagsmänniska där ute i sajberspacet ?

• Cybermamman

En fredis anmäler sig här

Svar på tråden äntligen fredag...!