• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jag höll på o göra en riktig fadäs... så där angående matlagning och lite angående det faktum att jag har dålig humor....

Hittade i morse denna tråd: www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m1074272.html

Oj vad jag höll på att ge fel recept på grillsås och ge väldigt dåliga tips på den såsen. Måste ha haft ett konstigt humör i morse, eftersom jag nästan läste fel... tror det var pro-life trådens fel att jag tänkte i fel bana(n) Det var sååå nära att jag postade också... han dock att ångra mig... TUR!!!

• Maya K

Oj vad ni skriver.. det är bra tjejer,,,, vi MÅSTE ju ta 3000 ikväll eller??? Vore kul att göra det på en fredag :)

Själv sitter jag här och är super trött efter att jag tagit en större dos med allergimedicin.. Var tvungen annars skulle jag ha blivit galen.

Sitter och pluggar och planerar vilka nya möbler jag ska köpa till lgh.. Vi bestämde ju oss för att inte köpa ngn lgh eller villa ännu och spara istället.. Då kan vi ha ett större bröllop Så nu ska jag passa på att byta ut lite möbler här hemma... :) Det är också jätte kul... inredning alltså!!!

• janos

Åh!!! Jag får ju inte ett sk*t gjort idag. Sitter bara här och läser och läser och läser......

Finns det något behandlingshem ännu för Bt förstörda människor som jag??

• Maya K

janos
    haha. jag är likadan.. har iaf läst ett kapitel i arbetsrätt idag.. lite jobbigt känns det eftersom det är juridik och man måste läsa så mkt..

• janos

Åh, vad jag blev glad.....måste bara få dela med mig med någon. Fick precis ett mms av en sporadisk kompis. Vi hörs av någon/några gånger per år. Blev så glad att se honom igen....*skuttar runt i en liten glädjedans*

• Hilde

mmm ååå pppuuust!!!! Stöön.... Jag orkar inte läsa mer Jag har förlagt min motivation... den tappade jag bort... för den finns inte här... BLÄ!

Fredagisar...jag ha gått o blivit less o negativ... FY!

• janos

Vad är det nu då?? Få höra....lätta ditt hjärta. Tycker det är så trist när andra mår dåligt. Kan vi hjälpa??

Vilken motivation är det du har tappat? Är det bröllop, eller något annat?

• emmael

*ett steg närmare tretusen*
    på väg till festen men vill ändå hjälpa till...
    Vi hörs om en vecka när jag och min fästman är tillbaka!

Svar på tråden äntligen fredag...!