• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

En student på plats... godmorgon du mer föresten.

Jag har föresten ju st suttit o svurit en hel radda fula ord... Jag åkte hela vägen till Vänersborg igår för att titta på gamla handlingar o kartor. Nå... jag fotar dem med digitalkameran med den högsta kvalitén på bilderna. Då får man ut så mycket som möjligt av tiden de har öppet ( kl 09:00 - 12:00 ) Iallafall så få man inte plats med så mycket om man ska ha bästa kvaliten, trots stort minne... nå den sista luntan de bar ut, den innehöll 187 sidor. De fick inte plats ju!!! Å nu när jag sitter här o läser så upptäcker jag att det var dessa som jag var tvungen att till viss del välja bort, det var de som var mest värdefulla sk*t också!!!! Å det e bara jag som e skyldig... kan inte skylla på nån annan

• vitsippa-78

godmorgon.
    en färsking här som hoppar in i ledet
    bara 7½timme kvar på jobbe, sen blir det en rask promenad till bolaget, alltid lika kul att trängas med folk på en fredag..men men. Det är iallafall fredag, wohoo.

• Hilde

Fredag wohooo! Tänkte inte på det

Föresten för oss som är så seriösa fredagisar... det finns en kristen liten pro-life tråd på BT... som jag inte begriper mig på riktigt... känns som delvis propaganda tråd... www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1069454.html

Nå jag skrev i den... förstod inte riktigt argumenten de har, när de helt duckar för användning av kondom hela tiden...

• Hilde

Det e ju så jobbigt för de små liven ( karlarna) att få på f*nskapet... *ironisk* Eller vad då????

• Cybermamman

Hej Hilde, kul att du tittar in. En kopp kaffe kanske?

• Hilde

Mitt kaffe snart slut.. ska ta en kopp till!!!!

Jag har kommit igång ordentligt... först så skriver jag i pro-life tråden... sen så skriver jag i presenttråden... *duckar*

• Maya K

God morgon brudar... ÄNTLIGEN ÄR DET FREDAG :)

Jag har också läst den tråden igår och jag fattar ingenting.. hmmm... Jag har redan varit upp sen 06.30.. har tvättstuga nu och sen så håller jag på att städar men blev så hungrig så att jag var tvungen att äta lite frukost..

• Hilde

Jag var i Trollhättan igår o besökte en av de där barndomskompisarna som inte ska komma på bröllopet. Nu hade hon bytt ett av argumenten för att komma... det var inget stort kalas som sambon ska ha... ock hon jobbar inte hela dagen... Men haon kan fortfarande inte komma. Jag bad henne att tänka om, för jag skulle bli glad om hon kom... men hon hade bara lite undanflykter o sen så bytte hon ämne. På eftermiddagen var jag hos en annan barndomskompis som svarat ja. Förstod där att de allihop har talat med varandra... och på hans utseende att dömma så handlar det om något annat... önskar bara att jag kunde begripa vad... Nu e jag bara ledsen o vet inte om jag har fog för det.

Svar på tråden äntligen fredag...!