• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

hahaha.. Grattis Hilde... jag var inte tillräckligt snabb.. eheh...

Jag förstår att du är ledsen om de inte kommer och att du inte begriper varför men se det såhär.. Var glad för dem som kommer. Nu visar det sig vilka som är dina riktiga kompisar.. Kanske är bättre att dem inte kommer och att du får njuta av dagen tillsammans med de nya kompisar. Jag brukar säga att allting som händer är meningen att det ska hända.. Det brukar sluta med det bästa tillslut :)

• Maya K

Är det bara jag som har pollenallergi här??? Det är så himla jobbigt. Jag har allergi ända från början när allting börjar blomma och ända till slutet när allting vissnar.. det är så irriterande.. Jag har gått runt och nyst hela morgonen och har tom. tappa räkningen hur många gånger.. Ja. jag äter allergiläkemedel men det hjälper inte alltid.. Sen så blir jag så oerhört trött när jag tar mina läkemedel.. Och ont i huvudet har jag med nästan varje dag!

• Hilde

Ja... och det är åtminstone en från det gamla gänget som kommer

Saken är den att jag ju inte gjort något taskigt mot dem överhuvudtaget... inte som jag kan tänka på... så det är svårt att förstå varför det blev så här...

• Hilde

Maya... jobbigt det där. Jag börjar undra om det är väldigt stora halter pollen i år.. för t.o.m. jag har haft lite problem. Snuva och kli i ögonen.

• Maya K

Hilde:
    hmmm.. det låter ju konstigt.. Jag menar alltså inte att du gjort ngt utan att de är konstiga.. hmmmm. aja.. bra att du gläder dig åt en iaf :)

• Maya K

Ja. jag har ingen aning men om pollenhalterna just nu.. brukar inte följa dem iof. Jag lever dag för dag med min allergi och ibland är det värre och ibland bättre..

Svar på tråden äntligen fredag...!