• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

janos jag skriver en B-uppsats och har ingen motivation....

Sedan så har några barndomsvänner avbokat sig från bröllopet också och det gör ju inte saken bättre. Kommer nog sura ett par dagar till, sedan tänker jag nog högaktningsfullt sk*ta i dem.

Så hur gick det med baket nu då?

• Maya K

jag vill ha banankaka....:)

• Maya K

My jisses... höll på att räkna för skojskull vad dricka till 80 personer skulle kosta om en vinare kostade 250kr.. man kan räkna med ca 44000kr på bara dricka.. jisses... no way att jag skulle betala det

• Maya K

Det här är helt sinnessj... ni har rätt om allergimedicin. Man blir arg och grinig... Idag skulle jag diskute. och planera bröllop med min m2b men blev bara arg för att han inte förtsod... grrrr.. känns ibland som att jag aldrig kommer att få gifta mig :( Jag vill ju planera och veta osv... aja..

När tycker ni att man ska boka sin svit???

• Cybermamman

Maya jag tycker iaf att det känns lite bättre när man kommit på sambandet med medecinen och det blir lättare för omgivningen att förstå att man är lite kinkig. Det är en prestation att behärska sig när det rinner 100% ilska i venerna !

• Majlo

Jihoo, jag är med i fredagsklubben.

• Cybermamman

Förresten så tycker jag du kan boka sviten ikväll så är det gjort. Man måste väl kunna avboka om det inträffar nåt som gör att man behöver ha tre eller fyra sängar istället. Jag menar om tex svärfädrerna vill hänga med...

• Cybermamman

Tjena Majlo, emmael, jenjo, Maya och alla andra ... ääännntttligen fredaaaaaaaaa.

• Majlo

Min M2B håller på att göra chokladmousse till mig där nere i köket. Känns lyxigt värre.

• Cybermamman

Åh vad gott det låter, tränar han på bröllopsmenyn kanhända? Snart kommer min alldeles egna man hem och då ska jag fråga om han vill göra mousse till mig .

Svar på tråden äntligen fredag...!