• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

De är säkert väldigt harmoniska i sitt vardagsliv... jag menar det vardagslivet som inte spenderas på BT

Tack för medhållandet där föresten... sånt gillar jag!

• Maya K

Hörni brudar... tror ni att vi klarar av att ta 3000 inlägg idag?? om alla fyra är med så betyder det att vi måste skriva ca 70 inlägg var ikväll!!!!!! Vi kan väll testa om det går.. vi kan ju inte sluta vid 2700 talet när det bara är trehundra till 3000!!!!

• Hilde

okidoki..men snart måsta jag jobba också

• Maya K

Mmm jag med.. måste damma här hemma först sen måste jag plugga...
    Vi säger så och gör ett inhopp på kvällen.. :) Ha en bra dag så länge!!!

• emmael

Det var det värsta vad aktiva ni har varit idag på morgonen. Jag har studerat alla de hetsiga trådarna ska ni veta... har dock inte vågat mig in. Själv tog jag sovmorgon. Sååå skönt. :D
    Idag om ett år är det Lundakarneval. Det är roligt att tänka på. Ikväll ska jag på fest. Efter festen ska jag till Kastrum och sen flyyyyyyyger jag! Bort från svenska pollen.

• Maya K

emmael:
    Ja lite duktig måste man ju vara iblad här på BT Själ så får jag väll stänga mig inne i lgh tills kvällen kommer så att det blir svalare och lättare för mig att vara pga. de små pollentrollen...

• emmael

Vad äter du för medicin Maya? Jag har fått aerius utskrivet, och det funkar bra.

• Maya K

emmael:
    Detta år har jag inte hämtat ut ngt med recept eftersom jag ska försöka att klara mig med det man får från apoteket.. Jag har haft starkare förut (kommer dock ej ihåg vad dem heter) men kan inte säga att det alltid hjälpte.. Nåja.. nu måste jag fixa klart här hemma så jag kan ta och plugga med..

• mammacatta

haha, ni ä ju skojjiga - märkte ni inte att presenttråden spårade ut efter tre inlägg å att d nu ä trehundra inlägg? att skriva nåt där är som att tigga å be om smisk... *ja, mera, ohoooo* iofs ganska kul, men inte av okända.;)

CM å M:i min lilla familj så har de åxå pollenallergi å de får sprutor mot detta - heeeelt underbart! apotekets medduciner får ju effekten att alla blir arga som presenttrådare ju:D
    kolla med er lokale doktor - d är heeelt klart värt mödan!:D man får ju tex lite lööööv:8 om sprutan är i, d blidde d INGET av:( när bara clarityn & co bodde hos oss...

sen om lokaaal *vi har ju ingen lokaaal* så blir d nog den i njurunda - långt men vafan ska en ledsen brutta göra?:?

• mammacatta

själv får jag nog klara mig utan - ingen medduciner när man ä m barn...:( förra året så pusta å stånka jag mig igenom våren, men då var jag stor nog att skugga en halv fotbollsplan...;)

Svar på tråden äntligen fredag...!