• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

Ja just det ja.. mc och festlokalen.. Kan tänka mig att hon redan står där med en spade i handen :)

• Cybermamman

Det är väl bara att ta hammaren och dra mot Sundsvall, klart man ställer upp för mc. En bygdegård kan väl inte vara så märkvärdig att bygga upp!

• Maya K

nej just det... spika lite här och där så fixar det sig säkert ;)

• Maya K

Cybermamman:

Det är ju en stor nackdel att det kostar så mkt att hyra en klänning så då kan man likagärna köpa en... hmmm... vilket beslutsångest.. Ska först höra med brorsan om han kan fixa en sömmerska som kan sy min klänning. Han har en kompis som syr kläder :) I början tänkte jag ju min mamma men neeee..

• Cybermamman

När jag tittade på klänningar så kostade det inte så mycket mer att köpa än att hyra eftersom klänningen varit uthyrd tidigare så jag klippte till och köpte den så visste jag att ingen annan kunde hyra den (kort mening va). Men nu vet jag inte vad jag ska göra med den, jag älskar den ju liksom...

• Maya K

Ja det är så jag också resonaerat men jag vet att min sincerity klänning inte finns i affären.. eller det kanske den gör men jag har alltid den oturen att om jag verkligen fastnat för ngt så finns den inte.. :(

• Cybermamman

Jag åkte till stan och bara tokprovade vad som fanns. Jag hade ju bestämt mig för en röd. Men när mamma började gråta för att klänningen jag provade var så vacker då var det inget mer att fundera över... allt är vitt vitt vitt...

• Maya K

ahh.. jag vill nog också ha det.. jag har ju också varit inställd på en röd eller svart klänning men när jag såg sincerityklänningen så höll jag på att drömma mig ett år fram och fick en tårdroppe i ögat :) min m2b tycker dessutom att den klänningen är skit snygg---

• Cybermamman

Har du provat en sån?

• Maya K

nej men jag har provat andra halterneck och var jätte fin i dem... sen så har jag en massa toppar hemma som är halterneck och jag passar i dem jätte bra.. så jag vet att klänningen passar...

Svar på tråden äntligen fredag...!