• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

guppien:

ja jag är här med.. detta är mitt hak.. här är jag för det mesta..

cm:

ja det är ju så som du säger... ganska roligt ändå att läsa andras påhopp.. hahaha...

mammacatta:

oj.. vad jobbigt... men hur ska du göra nu??

• Maya K

Oj.. klockan är redan över elva och det enda jag lykats med är att ta fram böckerna... min kompis ringde och är påväg hit fasen.... jag hinner ju ingenting idag heller... grrrr..... Nu måste jag gå och måla mig så att jag är klar tills hon kommer med sin söta bebis... tänkte ta en promenad till solna c för att köpa hårfärg... måste färga utväxten IGEN!!!

• Maya K

jag kan dessutom inte stava när jag skriver med datorn.. jag har för klumpiga fingrar... ses senare brudar... Ha den bästa dagen

• mammacatta

nej, böle ligger i sidsjön. selångers kyrka gifter vi oss i.

• Maya K

trallalallalaaa... vad jag lär mig mycket om aretsrätt.. det är faktiskt jätte intressant men man måste alltid stanna upp då och då och fundera över alla fall som tas upp :)

Då är det jätte bra att BT finns :)

• Maya K

brudar..

Nu tror jag att jag äntligen har hittat den typ av klänning som jag vill ha på min stora dag!!

Ngt mot det här hållet vill jag ha:

www.sinceritybridal.com/eu_en/collection_popup.php&disc=

Testade olika slags överdelar hemma och konstaterade att jag gillar halterneck bäst.. Dessutom så har jag en top som har en likadan överdel som det är på bilden ovan.

Nu funderar jag bara på om jag ska låta sy en eller om jag ska köpa.. lite svårt är det. och bestämma mig vilken färg jag vill ha... nu har jag inte problem med klänningar ngn mer.. Det bara ploppade upp sådär när jag satt och pluggade :) Nice... skönt att slippa ha det problemet ur världen!! är super glad nu ju!!

• emmael

Snyggt Maya! Man får dessutom snygga tuttar i den skärningen. Tom jag som har små hängbröst kommer till min fördel i en sån där.
    Nä, fortsätta packa och skriva listor... hm hm hm Kroatien...!

• Cybermamman

Undrar hur det går för mammacatta och festlokalen? Hon kanske tar det säkra före det osäkra och har redan börjat bygga en ny bygdegård i Selånger.

• Cybermamman

Vad tänker ni göra med era brudklänningar när ni har giftat er klart? Har ni tänkt på det?

• Maya K

cm:

jag vet ännu nte hur jag kommer att göra men antagligen så säljer jag min.. beror ju helt på om jag syr upp en egendesignad klänning eller om jag köper.. Funderade ju även att hyra klänning bara för att vi bor så litet och inte har plats för en stor klänning i garderoben.

Svar på tråden äntligen fredag...!