• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

mmm... jag ska nog ta o prata med han som kommer om det här igen. Jag tror att han vet mer än han orkade säga öga mot öga.

för övrigt så är han världens bästa pappa nuförtiden... Jag blev alldeles tårögd när jag såg honom. Han har träffat världens bästa tjej som fått honom att uppskatta livet och med henne fått två små underbara barn. Det yngsta barnet... en flicka på 4 veckor... Gissa om jag smälte... Jag är så förbaskat glad för honom att han träffade den där tjejen och fick ett så bra liv. Han var lite strulepetter tidigare och deppade en hel del.

• Maya K

Hilde:
    Ja prata med honom du.. Jag har också en kompis eller ja två kompisar som är strulpettrar och jag önskar bara att de hittar den rätte.. Jag blir så ledsen av när jag pratar med dem och de är så deppade osv.. Oj.. måste en sväng till tvättstugan... kommer snart

• Hilde

mm ska också ta en sväng till tvättmaskinen. S tyckte att det var svårt att lokalisera sockor i morse Hade också samma problem med fillingarna... så... mmm... med tanke på att det är jag som hänger runt här hemma idag, så känner jag mig manad till att axla uppgiften att tvätta lite

• Cybermamman

Allergimeducin, den gör så det flyter ren ilska i blodet. Så är det. Man får utfärda en varning hemma när man tar dom... attchi attchi prosit. Välkommen i de snoriga näsorna och rinnande ögonens förlovade land !

• Maya K

Cybermamman:
    Jag har varit i det landet nu i ja.. så länge jag kan minnas... det är ju förfärligt vad frining man kan bli när symptomen är så tydliga att man måste nysa hela dagarna..

• Hilde

mmm... snuv på dig också

Nu fick jag en åthutning i presenttråden tor jag Jag tror att människan syftade till mig att jag inte var tillräckligt seriös o tog ämnet på allvar Muahahhaooo!!!!! Jag e ju JÄTTESERIÖS JÄMT!!!!

• Maya K

Hos oss är det jag som tvättar.. Min m2b behöver inte göra det.. eller rättare sagt så tillåter inte jag honom då jag vill tvätta på morgonen och han alltid jobbar när jag tvättar.. Vill ju vara sysslolös på helgerna så att man slipper tänka på att smutstvätt kryper i väg och att dammråttorna dansar på golvet

• Maya K

Jag förstår inte hur de orkar diskutera på den tråden.. det är ju fasen upp till var och en hur man gör.. sicka probs folk har...

• Hilde

Maya syfter du på den SUPER DUPER SERIÖSA PRESENTTRÅDEN NU ????? *skriker så att alla förstår vad jag menar*

• Maya K

Ja exakt den tråden... Jag har också skrivit i den men blir påhoppad för det mesta ;) Människorna där inne verkar vara agressiva ... hiiii

Svar på tråden äntligen fredag...!