• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Föresten tjejer... nu har jag skrivit ut det som jag påtade med digitalkameran igår på arkivet. Nu vet jag... det blir förbaskat mycket billigare och vääldigt mycket bättre kvalité om man fotograferar av sidorna från pärmarna o kartorna, än om man beställer kopior. Typ 80-90 procent bättre Tips för den som vill gräva ner sig i gamla luntor nån gång

Nu har jag alltså skrivit ut 139 sidor... puh *drar med handen över svettig panna* det var ansträngande

• Cybermamman

Vet ni hur lång gräddningstid det är på en banankaka?

• Hilde

Jag bjuder på mysig "laga skifte" från årgång 1912. Lite mysigt att avnjuta till en ägodelnings kompott från 1911.

• janos

Nu är det dags för lunch. Ska göra min favvolunch idag, när jag är ledig(tog semester idag).
    Det blir en sommartallrik med kiwi, jordgubbar, mango, keso, banan, avocado och passionsfrukt. Det är SÅÅÅÅÅ himla gott och mättande och nyttigt. Kan inte bli så mycket bättre.....*tassar iväg mot köket*

• Hilde

cybermamma näh..ingen aning...upplys mig

• janos

Men det behöver ju inte jag oroa mig över. Det sköter ju ugnen. Själv ska jag äta min gooo lunch i lugn och ro

• Cybermamman

Frågade efter gräddningstiden en gång och fick svaret att ungefär 9 månader skall en klassisk banankaka gräddas ...

• Hilde

He he den banankakan e nog en annan sort än den jag associerade till. Fast den där 9 mån kakan... den är bra faktiskt *fniss-kluckar*

Svar på tråden äntligen fredag...!