• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Det tror jag säkert, tråden brukar väl stängas av efter 3 månader, så det är en hel månad kvar...:) Ska försöka hjälpa till lite då och då. Nej, nu måste jag VERKLIGEN sticka. Ha det! :)

• Hilde

mmm... jag e nog lite Nalle puh då "Man måste beundra de som kan stava till tissdag, även fast det inte blir riktigt rätt" mmm mitt favvo puh citat... fast citatet kanske inte e helt rätt... fast ni måste ju beundra mig för att jag försöker... eller hur ?????

• Hilde

anne på grönkulla du få gärna leka med oss.... Vi har ganska kul i vår sandlåda !

• Cybermamman

Hej anne och välkommen hit till oss. Här har vi litet si och så med med föret så det är inte säkert att vi stavar så bra hela tiden !

• dala82

Nä jag kan inte slita mig nu när puh-diskussion har dragits igång. Killen kan väl vänta eller? ;)

Mitt favoritcitat:
    "För att inte visa att du blev rädd när du hoppade till, kan du hoppa upp och ner ett par gånger liksom för att motionera dig..." *asg*

• Hilde

ojdå... hoppas du inte e helt noga med sån, för jag både stavar illa och gör märkliga särskrivningar. Har dyslexi, så du vet innan du börjar förfasa dig

• Hilde

Mitt nya favvocitat:
    "För att inte visa att du blev rädd när du hoppade till, kan du hoppa upp och ner ett par gånger liksom för att motionera dig" Jag knycker detta o gör det härmed till min favvo åckså.

Svar på tråden äntligen fredag...!