• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Skulle ni vara intresserade om jag skrev en lista över vad jag har i mitt kylskåp? Då skulle ni kunna hålla reda på det och så är ni snälla och säger till ifall jag glömmer att ställa tillbaka nåt. Kan vi säga så?

• Hilde

Ja jag ska skärpa mig. Sitter ju o kollar kartor för tillfället.

Kan föresten så där i förbifarten påpeka att allt var inte bättre förr... Förr i tiden så var medellivslängden för hus sisådär 40 år tror jag det var... fast då var väl ekonomibyggnaderna inräknade. Byggfusk e inget nytt under solen Det är bara de bästa husen som vi ser idag, de andra, de försvann... ruttnade o försvann

• Hilde

cybermamman, du glömmer att jag e en sån där som får tillfällig studentdemens lite för ofta. Alltså kan du inte lita på mig vad gäller sånt där Min hårddisk räcker inte längre än för det mest basala...

• Cybermamman

Ja, honung. Så har vi lite mozzarellaost, färsk basilika, tomater hm hm hm salt och svartpeppar. Vill ni ha? Det är ganska gott .

• Maya K

Tjena alla nya och gamla :) nu kör vi på 3000

• Hilde

Honing o mosarella näh... inte min melodi Ni skulle ta o pröva mesost o purjolök... den funkar åtminstone

• anne på grönkulla

Stackars Hilde - finns det ingen bot? Nåt piller? En stooooor spruta? systemuppdatering? Missa så goa grejjer verkar synd.

• Maya K

Jag har haft vilda disk. med min m2b här hemma om bla. gästlistan...

Svar på tråden äntligen fredag...!