• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • dala82

Hello brudar! Härligt med fredag! Ska snart åka och hämta min kille på Arlanda, har varit i Bologna. Men jag är sån ovan förare. Visst kör jag, men inte mer än vad jag behöver. Har varit nervös sedan i tisdags över det här. Det gör ju om där varenda vecka så jag vet inte vart jag ska parkera. är egentligen ingen dålig förare, men jag blir så nervös när jag inte hittar. Usch, lite peppande tack!

• Hilde

dala 82 du kommer att köra så bra så... Du överlever helt säkert

Själv tog jag körkort för ett år sedan... jag har nog inte förstått ännu att någon faktiskt tyckte att jag får lov att köra runt på gatorna Det börjar gå över nu, för jag tvingas köra massor med bil...

• dala82

ok, ingen här, då får jag väl göra det själv...

"Du är så duktig Dala"
    "Det kommer gå så bra.."
    "Du kommer inte köra fel och hamna i Södertälje..."
    "Du kommer inte bli så nervös att du kör åt fel håll i rondellerna..."

Sitter här och fnittar för mig själv, kanske borde göra ngt nyttigt innan jag åker...men nä!

• dala82

Nämen Hilde, förlåt såg inte ditt inlägg...TACK! :)

• dala82

Såg på luftfartverkets hemsida att flyget kommer tidigare än beräknat så nu måste jag sticka!! *pirrig*, har haft körkort i 2,5 år men sånt här går aldrig över...:)

• Hilde

mmm... tråkiga nyheter för mig.. jag menar är du säker på att det inte går över ?

• Hilde

Näh brudar... ryck in o gör ett handtag eller två nu då... annars så blir det inge 3000 gjort

• Hilde

Tror ni tråden överlever 3000 inlägg?

• dala82

Jodå Hilde, det gör det säkert! Jag är väl lite feg antar jag...Är som Nasse är nalle puh, oroar mig för ingenting kä -kä -kä -kära nååån!! ;)

Svar på tråden äntligen fredag...!