• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Hejsan mc, där är du ju. Jag som har packat verktygslådan och är på väg ner till dig för att smälla upp en egen bröllopsbygdegård till dig.

• mammacatta

jo, ja tackar! *suck* hade värsta ångesten igår - tom gråt en skvätt på travet... stackars kunder som undrade hur d var fatt...;) 95% karlar - inte mycke till gråt-ställe.

nu kommer jag inte att hänga här på ett bra tag - kanske lite imorgon eller så, men jag ska på 57års kalas ikväll, minihippa imorgon (hon som ska till irland) å konfirmation på söndag...:D

kram på er - skriv inte 300 inlägg nu, jag orkar inte läsa så mycket ju!:D:D:D

• Hilde

Synd för dig Mammacatta det blir säkert alldeles för många inlägg framemot kvällen

• janos

Gjorde ett lite besök här igår kväll, men märker att här måste man ha fart, för att hänga med.....hehehe

Mazarinerna är slut, men jag tänkte baka en banankaka. Duger det??
    Trevlig fredag på er tjejer och lycka till i att nå 3000-gränsen

• Maya K

Spruta ja.. det har jag funderat på men tyvärr så har läkaren sagt att man måste ta den några månader innan pollensäsongen börjar då sprutan inte börjar verka direkt... aja.. klarar nog mig denna sommaren med så länge jag inte äter för mkt jordgubbar då jag har allergi mot dem med :( jag som älskar jordgubbar!!

• Maya K

janos.. mmm.. banankaka låter intressant och väldigt gott dessutom.. det räcker gott och väl ;)

• Hilde

Maya... du skolkar du med Aha ... kompis

• janos

*startar elvispen och hoppas att kakan räcker åt alla*

• Maya K

Hilde:
    Ja jag skolkar.. hehe.. skulle ha börjat plugga redan kl. 10 men förmår bara inte.. jag vet inte vad det är som gör att jag ej kan plugga idag.. kanske för mkt tänkande på nya möbler osv :)

• Hilde

janos... ska bli himla gött me kaka funderar skarpt på å starta elvispen jag med...

Maya... ska du få nya möbler... nåt jag missat??

Svar på tråden äntligen fredag...!