• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

då kan jag sitta kvar en stund till :)

• Maya K

trodde att jag var ensam här !!!

• Cybermamman

Inte är du ensam, vad behöver du för tips till bröllopet? Nåt jag kan hjälpa till med

• Maya K

Nja.. jag bara säger så och övertalar mig själv om att jag behöver tips för att nte ha dåligt samvete över att man hänger här :) tihiiii

• Maya K

som sagt så säger min m2b att vi inte har ett liv:)

• Cybermamman

Det kan väl hända att han har rätt men det här livet vi inte har är rätt givande ibland. Jag har lärt mig en massa saker här och hoppas att jag har kunnat tillföra en del oxå. Bra utdelning med tanke på att det inte finns !!

• Maya K

Ja det stämmer... jag har också lärt mig en hel del och kommer säkert att få lära mig ännu mer :)
    Jag fattar inte.. jag har tenta om två veckor i arbetsrätt och efter att jag skrev klart mitt x-jobb så har musten trillat ut ur mig.. jobbigt att tänka att man måste plugga!!! fasen

• Cybermamman

Maya, du måste plugga. Arbetsrätt det är väl rätt intressant att läsa iaf och snart är det sommarlov. När är det du ska gifta dig?

• Maya K

Jag ska gifta mig först nästa år.. första helgen i september är det sagt.. om vi nu inte kommer på att göra det innan men tror inte det.. Alla våra släktingar brukar vara bortresta mellan juni - augusti så vi tänkte att vi har bröllopet i september då alla garanterat har kommit hem från semestern..

Ja jag vet att jag måste plugga... visst är det intressant med arbetsrätt men det är jätte jobbig text och jobbigt att läsa..

• Cybermamman

Då har du ju gott om tid att planera, det blir ju inte riktigt samma racerfart som jag fick ha - allt på nio veckor. Tror inte jag har fattat riktigt än vad som hände .

Svar på tråden äntligen fredag...!