• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

Den ironiska generationen har definitivt samlat sig i den här tråden.

• Gable

Hilde - undrar inte din pappa liiite grann om vi stormar in allihopa och tjatar om billiga tänder?

• Hilde

Jepp... jag är ironisk... genomskådar allt och ifrågasätter bra med mitt källkritiska öga *kisar och skådar intensivt*

• mammacatta

inte generation x som alla envisas, utan generation I. som i ironi, information, inte utan min badboll, irrationell, i-land å i inlines...

• mammacatta

åååå *respekt*
    ditt källkritiska öga är Inte att leka med!

• Gable

Hilde - så vi är inte välkomna hem till papps?!

• Cybermamman

Det var väl inte Hildes pappa som skulle ha tänderna, han är säkert yngre än vad jag är *säger hon trumpet och smörjer upp rullatorn*.

• Hilde

Min pappa skulle troligen tycka det var skitkul... ni känner inte min far... han kanske skulle visa sina löständer också... o visa den holländska höga kvalitén på varorna...

• mammacatta

VA? ska d stormas? då måste jag få vara med å diktera! jag är vääärldsbästa att bestämma!

• Gable

Jag trodde att jag var generation smurf. Tur att det inte var så! Jag menar, smurf. Ska det vara en generation det???

Svar på tråden äntligen fredag...!