• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

kul om min papps: han ringer ca en gång/år. första gången på 1½ år var när P å ja g*kade första eller andra gången... blev inte så mycket barn gjort där nä. å för att totalt förgylla min sängkramardag så ringde morsan 5 minuter senare...:D

• Gable

Men blir det inte väldigt dyra tänder då?

Först betala resa + hotell för att åka utomlands för att köpa tänder. Sen måste man dessutom komma ihåg att använda dom för att slippa tulla för dom.

• Johlin

Gable: Du gjorde ett bra jobb i presenttråden - det blev tyst där ett tag nu! :)

• Hilde

Ni kan säkert bo hos min papps om ni vill ha billigt boende när ni letar tänder

• Gable

MC - det är helt otroligt. Så gjorde min svärmor en gång. Hon ringde HYSTERISKT tills hon fick tag på oss. Det var lite, ähum, svårt att hålla koncentrationen när telefonen ringde hela tiden.

Sen krävde hon att få veta VARFÖR vi inte svarade. Vad var det vi gjorde som var så viktigt att vi inte kunde svara i telefon.

Tur att det var sambon som pratade med henne, annars hade jag sagt som det var... Vill du ha barnbarn?! Sluta ring då för h-vete!!!

• Gable

Oj! Tack så mycket Johlin!!!

Vi är inte direkt bortskämda med berömmande ord här

• mammacatta

*hahhaha*

ja, morsan tappade heelt sina nyckelprevilegier när hon gick in utan att ringa på kl 9 en söndagmorron...:D

• Hilde

Min mamma ringde en gång till mig när jag precis blivit ihop med mitt ex (alltså han före S) Han svarade och lät förbaskat konstig i rösten Ja ni kan ju gissa varför... Min mamma blev misstänksam och trodde efter det att jag var ihop med en knarkare...

• Gable

Mitt ex gjorde så en gång. Svarade i telefon precis mitt i. Han tyckte det var så kul, såååå kul. Den han pratade fattade inte varför han lät så konstig. Vad håller ni två på med egentligen hörde jag i samma veva som jag snodde åt mig luren och la på.

Herregud! Jag vågade inte se människan i ögonen ett lååångt tag efteråt.

• mammacatta

*hahahahaaa*

kul tanter!

g: tror ironin gick obemärkt förbi där... ingen som hoppade på dig = obemärkt. eller ignorerad.

när morsan fårgat sådär: varför svarade ni inte? då har jag sagt: för att vi kn*llade. å till slut så slutade hon fråga...:D

Svar på tråden äntligen fredag...!