• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Cybermamman

Jag vet en som skulle kunna betala ibland för att jag inte ska prata hela tiden oxå. Han har en blänkande ring på fingret....

• mammacatta

jaså? jag känner inget behov av att prata nå längre. måste vara en spinnoff-effekt på allt surrande här...;)

• Cybermamman

Snart ska jag fara hem till en tjej som har en sak som jag är jätteavis på. Hon har en egen cementblandare... skruvmejsel *ha* !

• mammacatta

nej nu är d nån som vill suga bröst.
    sov gott alla - tänk på att jag är allas chef!
    jag bestämmer allt - jag är allsmäktig å påven är min lakej!

*muaaahhahahahaha*

*galencatta vindlar med ögonen å struttar in till sina undersåtar*

• Cybermamman

Tjabba hejsan på dig då, ladda skruv-dragaren under tiden mc. Förr i världen då hade dom minsann vapen-dragare men vad är det i jämförelse!!!???

• mammacatta

nej, just! när man kan ha en skruvdragare i fickan! d ä grejer d!:D

• Gable

Jag säger ingenting. Sitter här och surar och morrar.

Jädra sminktrådar som gör så att jag missar....

Grrrrrrrrrrr!!!!

• Hilde

Hejsan flickor... nu har jag jobbat lite igen. Har just anslutat en telefonintervju med en person som är ordförande i den bygdegårdsförening som har hand om Årås. Kvällsarbete... en students verklighet... ingen övertidersättning heller ... URK!

Nu har jag för övrigt fått ytterligare tre bekräftade som inte kommer till bröllopet. Min barndomskamrat och hennes syster, samt barndomskamratens sambo. Snyft, det är väl nu som man får veta vilka som verkligen bryr sig. Sedan så fick jag genom henne veta att min andra barndomskamrat som jag bjudit kommer att jobba den helgen, så hon kan med största sannolikhet inte komma heller... alltså troligen 2 till som inte kan komma... Nu deppar jag igen... urk...

Fast jag tackar o bugar för era uppmuntrande kommentarer om mitt bidrag till pappersindustrin och erbjudandet om handväska att bära kartor i *bugar ödmjukt med näsan mot marken*

• Cybermamman

Gable hur har du lyckats förirra dig så lång stund i de trådarna. Har du läst texten baklänges ?

• Gable

Gumman! Tröstekramar till dig!!!

Klart de bryr sig massor om dig även om de inte kan komma.

Svar på tråden äntligen fredag...!