• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Jepp.. eller så handlar det om att man hängt med för länge Fast jag har ju knappt hunnit med ett par månader... HAr varit här nästan lika länge som "Äntligen fredag" .... räcker tydligen för att man ska se tydligt när vissa saker går på rundgång här inne...

• Gable

Det går snabbt att lära sig i vissa lägen

• Hilde

åh.. jag har scannat av köp o sälj. Jag tycker att det är lite galet o försöka sälja av en riktigt gammal klänningsmodell som ny klänning. Då måste man ju haft den i garderoben ett tag. Det finns en MS klänning där som heter Bridget. JAg googlade på den och inte dyker den modellen upp på en enda träff... alltså antaar jag att den modellen utgått rejält länge sedan. Jag menar.. vanligtvis... Google and Thou shall find... å så ska människan ha 5600 för den... nepp inte sjysst.

Ja det var dagens i-landsproblem.

Ha en god kväll. Jag tackar för mig.

• Maya K

Hmmm.. vilket skumt slut ni hade på kvällen igår tjejer...

Jag åt en stor... och då menar jag en STTTOOOOOORRRRRR muffins till middag igår.. Nu är jag fortfarande mätt av den och det känns som att man inte behöver äta muffins mer... Men god var den :)

Åhhh.. handväskporr... jag älskar handväskor.. Jag bara köper och köper.. hittar jag en ny fin så köper jag direkt.. Oj oj vad min m2b är besvärad över alla handväskor då dem finns överallt

Jag brättade föresten igår till min sambo att vi har den längsta tråden på BT hittills... "Ja det är väll inte så konstgit då ni inte har ett liv" ..kläckte han ur sig.. hahahah... men men .. jag är ju aldrig inne.. hahahah

• Cybermamman

Maya, vet du jag tror han är bara avundsjuk vi är ju _mitt_ i livet här!!

• Maya K

CM:

Jaa.. är du också inloggad,, trodde att jag var ensam.. Ja jag tror att han är avunsjuk... heheh... bara för att vi har det så kul här och för att han inte har lika kul på sin motorcykel sajt..

• Gable

Han är sååå avundsjuk!!!

Det är väl klart att de inte kan ha så här långa trådar på en mc-site. Det går ju inte att avhandla motorcyklar hur länge som helst

• Gable

Förresten, är det bara jag som såg annonsen om kameror?! Jösses va jag garvade! Den kan ju inte vara seriös, eller??

• mammacatta

om vuxenpoäng: jag blev till slut tvungen att köpa ett par hornbågade glasögon å kamma håret i en stram knut för att folket på kåren skulle fatta att jag FAKTISKT hade mer erfarenhet än de hade... sådär 5-10 år gör ju en hel del... (de var nyss fyllda 20 å jag snart 30.) inge trodde på mig när jag sa att jag var 29 eller nåt - alla trodde MAX 23 år.. smickrande MEN irriterande när man vill få nån å lyssna...

gable: ska kolla in den. förresten; var kommer nicket ifrån? clark eller? mgn: mustachen eller hans legendariska dragning till män?:D:D:D

• Cybermamman

mc: fattade dom vuxenpoängen? Själv blev jag gråhårig på kuppen . Vem fick styra och baxa hem dönickarna från kårfesterna tror du?

Svar på tråden äntligen fredag...!