• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

Vad jag vill ha fram med den där historien, är att det var då jag upptäckte en viss egenskap hos min sambo som jag varit egendomligt blind för tidigare

• mammacatta

titta! jag visste att d var nåt mer... men man ska ta vita priskar på allvar.
    särklit om de uppenbarar sig framför ögonen:D:D

• mammacatta

kärleken är blind....
    å priskar...? jag är ju heelt galen på tangenterna! ni skulle se hur d ser ut utan korrektur!

• Hilde

mmm när det handlar om att hitta rätt i skogen så... tjejer jag ska ju gifta mig med en stridspitt och skogsmulle, Så det sista han skulle erkänna är ju att han gått vilse Elltid ta beslut, aldrig backa och hellre säga nåt som låter bra än säga nåt som får troppen att bli osäker

• Cybermamman

Stridsp..tt det låter ju förfärligt

• Hilde

Nja.. kärleken är nästan blind... nästan

• Maya K

Nepp nu ska vi åka till brorsan men ni får ha det så bra..

kramizar..

• Hilde

Nejdå han är snäll Cybermamman. Bits inte eller så. Det är så att jag blev så pacifistiskt uppfostrad, att det sista jag trodde jag skulle bli tillsammans med var en sån där grönnisse från det militära. Å så dök han upp o honom skulle jag HA!

Brukar kalla honom stridspitt, för då blir han lite putt på mig älsklingen.

• mammacatta

så vare för mig med: HAN dök upp å honom skulle jag HA bara...:D

• mammacatta

tja, "min lilla..." framför kan få vilken kille som helst att få sexuell ångest...:D

Svar på tråden äntligen fredag...!