• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

je, eller så finns det en anledning till att just VI hänger här som ett gäng dönickar...;):D:D:D

• Gable

Har sagt det förut och säger det igen.

Du är en MYCKET klok kvinna MC!

• mammacatta

*bugar å bockar*
    man tackar man tackar...

tycker nog att du är klok åxå.

eller som morsan säger: du är ju inte klok du.
    eller d kanske inte var d hon menade...:?
    *fyrvirrad*
    ska virra mig till nån som kan sånt där. som kloker.
    :D:D:D

• mammacatta

*HAHAHAHA*
    läste lite fel:
    vad tycker ni om min kå*lista? (låtlista)

:D

• mammacatta

www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m1067727.html

så här ser en tråd ut där inläggen är så elaka mot varandra att man nästan skäms...

jag tänkte att eftersom ingen här är sur eller grinig, så kanske vi skullle ha en kurs i det. på kurs med catta liksom. med spiralblock, blyertspennor å vattenkannor.

• mammacatta

VA?
    :D:D:D:D:D försöker igen

• mammacatta

vet ni att denna lustiga site automatiskt omvandlar för många versaler till gemener. så vi veeerkligen inte skriker åt varandra...;)

• Gable

Ja, jag har upptäckt det också. Högst irriterande när jag faktiskt VILL skrika på er!!

Och ska jag på kurs så vill jag HA dom RÖDA pennorna!! Ingen annan får ha RÖDA pennor. Bara jag!!!!!! Å MC får betala för dom!!!!

• Maya K

Hello Girls...
    Här har ni skrivit för fulltt.. Jag ahr faktiskt varit på arbetsintervju idag.. Mmm jag vet att jag redan har ett arete som väntar på mig på H&M men detta jag var på idag är ett heltidsarbete. Skulle
    jobba som promomter och resa runt i scandinavien på färjeterminaler och flygplatser.. :) Skulle jobba med märken som Absolut Vodka, Jim Bean osv..

Vi får ju se hur det går, om de ringer tillbaka och även vad min m2b anser om att jag skulle resa 3-4dgr i veckan.. Skulle dock vara ledig och hemma på helgerna!

Idag ska vi på barn/35-års kalas. Brorsan och hans unge fyller år :)

Gable: Jag hatar också skog och snö och röstar på blått :) Vi är iof blå hela familjen :)Blir glad av när jag se tunnelbanan och hör pendeltåg och när folk springer omkring som galningar.

emmael: Har du varit i kontakt med företaget som syr klänningen?? Det var väll det finska företaget??

Svar på tråden äntligen fredag...!