• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Gable

MC - så går det när man ligger o latar sig på soffan!

• Gable

Klart man kan bli kär i saker!!

Jag är jätteförälskad i mina nya solglasögon. Om jag kunde skulle jag ha dom på näsan jämt. Helst sova med dom också. Men där drar sambon gränsen. Inga brillor i sängen. Det är knappt att jag får ha raggsockar på mig.

• emmael

Hej tjejer - precis när jag skulle på lunch :D
    Jag är kär i mina ringar jag - på söndag får jag sätta på mig förlovningsringen men vigselringen får ju vänta ett år...

• Gable

Är det fräckt gjort av oss att boka 2 olika kyrkor för vigsel?!

Vi kan ju inte bestämma oss än och jag tänkte att det var bättre att boka så vi säkert har en kyrka till den stora dagen.

Vi avbokar ju den vi inte ska 11 månader innan.

• emmael

Nej, om det är så gott om tid tycker jag inte att det är fräckt. Kanske om man bestämmer sig och avbokar ett par veckor innan...

• Gable

Jaha. Och vart tog Hilde vägen nu då?! Här tror hon att alla ska dra när hon loggar in, men så försvinner hon själv?!

Skumt.

Det här börjar likna Arkiv X.

• Hilde

Jag läste igenom klädkodstråden... berikade den lite också Fast jag har kanske inte samma åsikt som Gable och Mammacatta ... Beror ju på att jag har såna där revolterande hippieföräldrar. Jag vet ju att om jag verkar för normal, så kan jag råka ut för att pappa vill leda mig in på den rätta unika vägen igen

• Hilde

Alltså pappa skulle ha kunnat få för sig att komma i jeans och kaftan, just för att klädkoden är för uppstyrd. Nu verkar han dock ha fattat att det var viktigt för mig att han håller sig på mattan den här gången, så han är fromm som ett lamm... troooor jag

Svar på tråden äntligen fredag...!