• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

min dator är lustig - den vaaaar så seg så ja blev tvungen att starta om den... sen fick jag pussa lite på P åxå - inte helt fel...:D:D

å nu: värsta chocken! jättemånga jag känner har skaffat barn i år! jag tror alla blev smittade av mig förra sommaren! jag träffade en hel hoper i juli å nu till sommaren har de fått små-pruppar! ett par ska tom gifta sig i sommar - prexis som jag å P...:D

det blir kanske lite besvärligt eftersom en hög ska gå på båda festerna å alla känner det andra paret bättre - eller de var med i samma ib-klubb, så om vi gifter oss samtidigt så går alla på deras. lite trist, eftersom jag redan losat två av våra bästa poalre itll utlandet...:(

sen skulle ja trycka upp inbjudningarna idag - då blir morsans jobbkopiator installerad i en ny hottare version. INTE min dag idag...

• mammacatta

det är lite skojj m hippieföräldrar ju! har tittat massor på dharma å greg - min dagmamma var sån grönavågare!

• emmael

Eller istället för arkiv X - en nätversion av the 4400 (som snart börjar i tv och som magiskt redan har bott i min dator) - vi kanske inte alls åldras när vi sitter vid BT, och våra förundrade familjer kommer om 20 år undra hur vi fortfarande kan vara så fräscha och välbevarade...

• Hilde

Det är min far som är den äkta hippien. Mamma bestämde sig för att försöka bli "normal" när jag var sju år. Hon lyckades dock inte helt o hållet

mmm jag är allt lite stolt över pappsen också, inte så många som har pappor som liftat till Indien. Bott i träcirkusvagn och extraknäckat som clown Gillar honom skarpt, fast ibland så kan jag spy på honom också. När han har sina associala dagar d.v.s.

• mammacatta

lyllos dig hilde! min farsa är i nästan total avsaknad av empati, han kan inte försåååå att jag blev ledsen när han sa att han tyckte om min brorsa mer än mig...

jag röstar för fler hippiefarsor som åtminstone har lite känslor! jag menar - hellre upp å ner (som jag själv är) än inget alls...:D

• mammacatta

är 4400 värt att se? ääälskar si-fi å fantasy...

• emmael

MC: Ja, helt klart. Jag tycker att den var bättre än Lost, sambon håller inte med.
    Första säsongen är väldigt kort dock, och andra sänds inte i USA förrän i sommar.

• Hilde

Ja med min papps är det många känslor som flyger i luften. Ingen kan få mig så förbannad och ledsen och glad som han och allt inom samma ögonblick. Gissa om det går livat till när vi träffas Ibland funkar det inte alls då måste jag köra ut honom och ibland så går det hur bra som helst. Kan tillägga att han fortfarande har en del egenheter för sig. Måste äta med egen kniv t.e.x. Åker moppe till Sverige och kan glömma att han inte ska fisa offentligt.... Min far i ett nötskal. Ett sånt där orginal, men jag vill nog inte ha nån annan än han ändå.

• Gable

Ja E, är det sevärd?!

Mina föräldrar var/är rejäl arbetarklass. Här var det inga känslor o sånt tjafs.

Min far är rätt övertygad om att jag blev bortbytt på BB för jag är totalt olik mina föräldrar. Hatar skog, sjö och mark. Blir lycklig när jag ser betong. Röstar blått. Fast det vet inte pappa. Han skulle döööööö!!! Så jag säger att jag röstar på sossarna.

• Hilde

Nu låter det väl som om pappsen är nån skogshuggare som aldrig fått lära sig nåt Fast jag kan berätta att han växte upp i en familj där man fick lära sig vett o etikett å det grövsta... Fick lära sig äta fint med en bok under vardera armen. Tappade han boken, dvs. svängde ut armarna för mycket, då fick han stryk. Gissa om det fick tvärtomeffekt

Svar på tråden äntligen fredag...!