• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • mammacatta

låter inte som min grej aaalls...:D

en liten hoppa sa i somras (när jag såg ut som regalskeppet vasa); meeen guuuud, täänk at jaaag känner nån som ska få baaaarn!
    *suck*
    jag misstänker att hon trodde att vi var ungefär lika gamla... *dubbelsuck*

äum... sa jag. vad säger man? "jo du vet lilla gumman, jag är 32 år gammal, då kan man inte vänta hur länge som helst..."
    istället sa jag: "jo, så är det"

• Gable

Jo ursprunget är från Clark men det finns även en katt som jag känner som heter Gable

• Maya K

oj oj oj.. ja.. vucenpoäng.. det är ju så att man inte vill tala om det.. Jag har alldeles för många vuxenpoäng och jag är inte ens 25 ännu :( sambon brukar då och då ta upp att ngt som vi gör får vi en massa vuxenpoäng för.. bläääää..

ska kolla annonsen på kamerorna jag med :)

• Cybermamman

Veckans måsten: 7 l mjölk, fyra limpor, en bal toapapper ... åsså 36 tackkort och lika många frimärken...

• Gable

Usch! Prata inte om vuxenpoäng - jag får ångest!!

Nå är annonsen på riktigt?! Är det nån som skulle ens våga chansa att köpa dom?

• Gable

Sitter o funderar på om hur lång tid det skulle ta att läsa igenom vår tråd.

Ja, jag har väldigt tråkigt på jobbet idag

• Cybermamman

Och jag tänkte så här, undrar om mc klickade i den där rutan 'skicka mail när någon svarar i tråden' när hon startade? Snacka om trångt i mailboxen .

• Cybermamman

Vart tog du vägen Gable, du har väl inte tagit en nostalgitripp och börjat läsa om tråden från första början ?

• Hilde

Hej tjejer...

Idag har jag hittat massor gottit på lantmäteriet... massor... fast dyrt. För en A4 kopia tar de 45 kr för svartvitt och 85 kr för färg. A3 kostar 130 kr för färg och 65 kr för svartvitt. Utskrift med bara text 2 kr per A4 plus 50 kr i utskriftavgift om man ska ha mer än 9 sidor... Gissa om man kan bli ruinerad tjejer... jag gissar att de inte vill att folk ska hämta nåt i onödan Det landområde som jag kollar på har styckats upp i minst 15 tomter... gissa om man behöver utskrifter? grrr *suck* Det är helt vanliga kopior från typ hemmakvalité laserskrivare... Min plånbok är nu tom

Sedan har jag fått två avbokningar till bröllopet också och en som bara kanske kommer... om de får tag på bil... *putar med den stoora underläppen* Jag behöver lite fredagisar idag... En peppning beställes omgående... snälla

• Cybermamman

Wow Hilde, vad många fina papper du har fixat idag då. Jag slår vad om att du har flest såna av oss alla. Är det kartor du har skrivit ut? Det är ju jättebra att ha. Grattis Hilde till din investering.

Svar på tråden äntligen fredag...!