• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • pickledpossum

Jag samlar också vuxenpoäng!! Mina kompisar har alltid "hånat" mig för brist på sådana, men nu, NU!!! Nu klår jag dem till kyrkbacken!!! Moahahaha!

• Cybermamman

Jag är rätt nöjd med min frisörs hårförkortning.

• Gable

Jaså du CM, men var du inte tvungen att köpa nåt ospecial-kit då?

• Cybermamman

Jo det var jag. Bryl-creme och strasshårspännen så man kan fästa luggen åt sidorna.

• Gable

AHA! Jag visste väl det! Det var nåt lurt med den dära hårförkortningen.

Bäst att aldrig gå till nån frisör överhuvudtaget. Man blir bara lurad.

Du jobbar säkert på den där frisörsalongen och sitter här och gör tjuvreklam!

• Hilde

Hejsan igen..nån där?

Gable vad menar du... menar du att ni ska anmäla mitt lilla inlägg Kl. 17:40 eller talar ni om nåt annat? hmfgrf

Föresten, jag tyckte det där hårförkortningskittet lät lite misstänksamt.. Kan det verkligen fungera? Jag menar man hör ju från både den ene o den andre att håret blir helt frizzy och inte går att laga igen. Fast jag tror att jag fick rådet att limma ihop allt med hästbalsam... tips för den som behöver... Finns alltid tips på BT.

Fast när jag körde fast med min blomsterkvast, då var det skralt med tips.

• Gable

Hilde - neeeej då!!! Jag ville bara svara på just det inlägget. Så fort som alla skriver här så skulle ju mitt svar hamna 30 sidor längre bort. Då fattar ingen vad jag menar med pinnar o pålar

• Hilde

Pinne vaddå?? Jag fattar inget...

• Hilde

Jag begriper inte att den där presenttråden fortfarande engagerar så många. Varje gång det kommer en sån tråd, så händer ju presis samma sak. Stackars trådstartare, de är oftast såna BT oskulder. Har ingen aning om vilket problem och känslostormar o åsiktutvikningar som de åstadkommer.

mmm fast vi ska kanske inte fördjupa oss på det där, då blir vi nog avstängda här inne, vi fredagisar är ju inte riktigt kloka... o då upptäcker storebror det o då... då får vi inte leka i den här sandlådan längre... o den är ju så kul

• Gable

Precis!!

Man lär sig the hard way här

Svar på tråden äntligen fredag...!