• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Hilde

mmm... jätteinvestering... nu vet jag prescis hur det ser ut i Årås Väldigt viktigt för framtiden... mmm åtminstone viktigt för mina poäng.

• mammacatta

NEJ jag klickade inte i den rutan - den är för sånna som frågar om smink eller annat ovesäntligt. jag trodde nämligen då att denna tråd skulle få en massa svar, men ALDRIG att den skulle få över 2400...

har ni förresten sett va mycke sminkfrågor d är? *ts ts ts*

märks d att jag tycker smink är löjligt...?:D:D:D

• mammacatta

H: man kan aldrig ha för mycket kartor! ifall du hamnar där på din hippa tex så vet du hur d ser ut!:D:D:D

• Cybermamman

Hilde, kanske du kan få ärva eller låna en handväska av Maya som du kan bära kartorna i. Själv har jag min lilla PLC i en pärlemorosa bowlingväska.

• Gable

Nej för tusan! Tyvärr påkallade jobbet min uppmärksamhet. Dumma jobb

Hilde, jag är glad att du har gjort dagens goda gärning! Utan dig skulle pappersindustrin gå omkull och massor av människor skulle bli utan både jobb och hem. Du har idag räddat framtiden för många barn. Tänk på det! Du borde få tackbrev av Persson.

• mammacatta

va de ska ääälska alla barnfamiljer då...:D visste inte hur mycket papper man kan köpa i veckan. vi blev tvungen att sluta prenumerera på sundsvallan för att inte ta för hårt på miljön.
    :D

• Cybermamman

Ok, då får hon väl ett tackbrev då: Kära Hilde, tack för din hjältemodiga insats. Hälsningar Persson.

• Gable

Dessa smink/parfymfrågor, jag förstår inte riktigt. Bara för att det luktar gott på mig så betyder det inte att det luktar gott på Maya t ex.

Fast jag kan inte låta bli att vara där och svara. Varför gör jag sånt?!

Varför fortsätter jag och läser presenttråden?! Vaaaaaaaaaaarför????

• Gable

Kära cybermamman,

Tack för ditt bidrag till pappersindustrin.

Jag blir rikare och rikare för var dag som går tack vare mina aktier. Snart kan jag och Anitra börja bygga vårt hus. Allt tack vare dig!

Kom och hälsa på oss nån dag vetja!

Massor av kramar,

G. Persson

• Cybermamman

Kära Guran! Om du behöver fler aktier kan du få köpa mina Dala djupgas. Jag behöver dom inte längre. Ska jag ha kaffebröd med mig när jag kommer? P&K CM

Svar på tråden äntligen fredag...!