• mammacatta

äntligen fredag...!

tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på? :D:D:D

• Svar på tråden äntligen fredag...!
  • Maya K

hahaha.. oj nio veckor.. men att du klarade av det.. ja det går ju och planera på kort tid som min m2b har tjatat på mig men aja... just nu är det planering med skolan och jobbet som domnerar i mitt liv

• Cybermamman

Var sak har sin tid och att koncentrera sig på skolarbetet _är_ viktigt. Det är både besvärligt och trist att ha rester när utbildningen är klar - tror jag - *mallig och fånar sig en aning( en aning??!!)* som hade allt godkänt vid avslutningen .

• Maya K

haha.. det är bra att vara mallig.. hahahaha. nu blev jag påhoppad på presenttråden.. hehe.. folk förstår visst inte att vissa kanske skojar

• Maya K

Vad jag blir trött på folk som gör påhopp på andra som pratar om att respektera. Då vet de ju inte vad respektera betyder om de gör påhopp.. hhahahaha.... om de bara visste vad jag är för mäniska som de hoppar på sådar.. hihiii som att jag skulle bry mig och som att jag är seriös hela tiden!!

• Cybermamman

Det _är_ en konstig värld på nätet. Lätt att glömma att det är inte vad alla tycker det man läser här. Om man säger nåt IRL så får man feedback från några få människor. Här är det ju tusentals som hoppar in och ut och det kanske är dom som väljer att inte svara i en tråd som är i majoritet och det framkommer ju egentligen inte. Man får platta vackra händer iaf för det är många gånger man får sätta sig på dom !!

• mammacatta

hjälp! jag har ingen lokal!

• Cybermamman

Det var besvärligt. Kör ett cyberbröllop då!

• guppien

Hej Maya K, e du här med?

• mammacatta

jag skojar inte - böle rymmer tydligen bara 45 pers... :[

jädra kille som ljugade på mig!

• Cybermamman

Åt vilket håll har ni tänkt er. Böle, ligger det i Timrå?

Svar på tråden äntligen fredag...!