Brud i Juli
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*
Den 2:a juli 2005 smäller det.
robbans flicka
Ja, min pappa bodde i blecket, så jag känner till dessa ställen...
pansartax
Ja, vi skall vara på Hotell Tällbergsgården, och alla våra gäster bor där också...det är otroligt fint och mysigt där...kan varmt rekomenderas!!
Hallå Julibrudar!!!
Jag kommer just från en bröllopsmässsa och är SÅ glad så jag spricker om jag inte får skriva av mig här på BT!!
Jag provade ringar för första gången och hittade en sådan som jag tänkt!! Wow! Bild på www.sandberg.fi/public/mallisto_pop.asp
Vad tycks?
I glädjerus gick jag till en skobutik och hittade bekväma, snygga och prisvärda (läs:BILLIGA) skor. Dessutom sådana jag kan ha efter bröllopet
Kan man ha mera tur?
Jo, förresten! Det kan man! Jag ringde till min barndomsvän som är SÅÅÅÅ bra på att sjunga och frågade om hon vill sjunga. Självklart! Svarade hon och frågade på samma gång om hon får ta med sin syster så kan de sjunga i stämmor. Nu råkar systern vara lika duktig, så jag blev överlycklig och svarade självfallet JAAAA!!
Nu väntar jag så att jag håller på att döööööööö! Det ska bli så kul! Stod nästan och grät på visningen då jag tänkte på den stora dagen Oj oj...var ska denna iver sluta?
EN viktig fråga till. Var hittar man en sida där man kan LYSSNA på vackra sånger som passar på bröllop?
Ha det så bra!
*svävar bort från tråden en stund*
hej hej
Vi gifter oss den 9 Juli och har inte skickat ut några inbjudningskort än... blir lite stressad när alla är ute i så god tid. Visserligen är de på gång men vet inte när de blir klara.
Moa A:
Det är nog ingen jättebrådska med inbjudningarna. Du själv vet nog bäst när era gäster behöver ha dem tillhanda.
Innan någon annan hinner säga något syrligt om att det är vi som skickat ut tidigt som hetsat, stressat, varit oförskämda mot våra gäster mm. vill jag bara säga att var och en väl själva bestämmer om när det är dags att skicka inbjudningarna?!?
Hej Juli-Brudar här är en till För mig blir det den 30 juli, Huvudet snurrar av allt som ska planeras och göras. Hur ska man hinna allt?
En till julibrud här, vi gifter oss 2 juli och vintern känns sååå lång . Men bara tre månader kvar för oss nu!
Vi håller på för fullt med inbjudningskorten, de skickas förhoppningsvis iväg denna vecka... Ringarna är beställda och kläder bokade, hotellet likaså. Det är eg bara småsaker kvar.. Längtar så himla mycket!
Hejsan! Vi ska gifta oss 30.7 och har inte börjat med inbjudningskorten ännu! Nångång i mitten eller slutet av maj kommer vi att köra omkring och dela ut dem, skickar bara några per post. Ingen panik här inte... :)
Här kommer en till juli brud för oss är de den 9/7 som de smäller
Hos oss är de mesta klart, de som inte är köpt eller fixat är ändå bestämt hur de ska va eller vart vi köper de.
De enda jag har lite problem med är klänningen...kan inte bestämma riktigt hur den ska se ut
Hej alla brudar..
Vad ska er solist i kyrkan sjunga.. Hittade en kanonfin låt i dag, hade ej hört den förr, den heter "du är allt" Med shirley clamp.. Kanonfin. Så den ska jag nog ta, + shania twains- from this moment
Amazing grace ska vår solist sjunga... :) Hon tackade ja idag, så nu börjar vi ha det mesta för vigseln klart! :)