• Lilla Myran

Brud i Juli

Sitter vid datorn och skriver ut inbjudningarna. Har osa 2 maj så nu i veckan skickar vi dem. *pirr i magen*

Den 2:a juli 2005 smäller det.

• Svar på tråden Brud i Juli
  • robbans flicka

vi gifter oss oxå andra juli, skickade inbjudningarna i måndags o har redan fått 3 svar, vårt osa datum är satt till 31 maj!

Roligt att se att folk redan har bestämt sig för att komma

• piak

Vi skickade våra inbjudningar för ca 3 veckor sedan eftersom vi har släkt som måste veta i mkt god tid.
    Lite jobbigt att göra dem eftersom vi blev tvunga att göra två uppsättningar. En på svenska och en på finska. Men snyggt blev det. Sambon är expert på att trä pärlor på silvertråd nu ;)
    Ska också gifta oss den 2:a juli.

• pansartax

Vi gifter oss 23 juli och 36 st har redan tackat ja. Det känns jättekul!!

• Michan

Vi ska gifta oss den 30 juli, men har inte fått ut inbjudningskorten än.

• Juli 2005!

Vi gifter oss också i Juli, den 16e närmare bestämt. Inbjudningarna är iväg sända för lite drygt en vecka sen och massor av positiv respons har vi fått men det är inte så många som har svarat än... men förhoppningsvis börjar det droppa in =)
    Hur långt har ni kommit annars förutom på inbjudnings fronten? Själv är ju mitt uppe i att bestämma ring och klänning. Ska få klänningen uppsydd och jag är lite sugen på vinröd kant upptill på axelbandslös men kan inte bestämma mig...

Michan
    tror inte det är nån brådska med korten egentligen, du kan vara lugn!

• StaroOoOo

vi gifter oss också den 16 juli!!! men inte skickat ut injudningarna än...beräknar att skicka ut de inom två veckor...hur långt har ni annars kommit??? vart ska ni hålla festen?? kollar så att det inte krachar hihih ;)

• piak

Tror att vi har det mesta under kontroll. Alla stora bitar är fixade som festlokal samt mat. Klänningen är provad och bokad samt karlns kläder. Smink och hår är fixad. Kollar för fullt på ringar samt försöker få tag i en solist till kyrkan.

• Vinterman

Vi skickade iväg våra inbjudningar i början av mars och vi gifter oss i maj...hej och hå. Det är kul när folk börjar ringa..fast man vill ju helst att alla ska ringa på en gång..men så går det ju inte till..tydligen enligt min kära sambo..hon tycker jag är otålig...Helt fantastiskt...kan inte vänta att få se henne i kyrkan..när det är dags..så stort så jag blir alldeles knäsvag..

• mammacatta

ja gifter mig åxå den 16e! (selånger) men vi har spridit ut att vi gifter oss då för att folk ska boka in d, men inbjudningarna ska vi skicka typ 8 veckor innan, som etiketten föreskriver. min familj är lite petig på sånt... å blir de glada av sånt, vem ä jag att argumentera? jag får ju bara mer tid till att GÖRA inbjudningarna. sen hade vi inte bestämt ATT vi skulle gifta oss förrän d var 4-5 månader kvar...

längtar! :D:D:D

• aceblondie

Vi skall också gifta oss den 16 juli(boda kyrka,Dalarna), och vi har "bara" musiken i kyrkan kvar, ingångsmarchen är klar, en av sångerna, men sen står det still. Nu gäller det bara att få pengarna att räcka till....inbjudningkorten skickade vi redan i mellandagarna, eftersom folk måste ta ledigt då dom måste åka mellan 30-60 mil för att ta sig till bröllopet, 51 gäster inbjudna och 32 svarat. O.s.s 14/4...hotellet satte det som sista dag..Är otålig....

Svar på tråden Brud i Juli