Haloja alla!
Hej och hopp:vad heter firman? Har tänkt ordna all mat själv men om det var sådär billigt så börjar vi nog tänka om!
Pepperoni! Vi har inte hyrt kläder från BB men min kusin har gjort det och de tog 150e så ganska lika... Frissan och sminket har jag bokat kl10 och kl 13 hade de beräknat att jag är klar, byter om med frissan och ska vara kl14 på Airaksinen, förflyttar mig då från kyrkoesplanaden till stora långgatan. Jag tror nog 0,5 timme räcker bra, vi ska ha våra barn med på en del av korten så jag hinner ju på min timme ännu kolla att gubben inte har klätt dem alltför tokigt
!
Solisten har även vi klar för kyrkan, har en god vän som ofta sjunger som jobb på bröllop. Jag undrar hur ni andra gör som har gäster som sjunger? Hon är jättebra och jag vet vad hon tar om hon sjunger på främmande bröllop men kommer att sjunga gratis för oss(ganska naturligt) men vill ju tacka henne på nåt sätt. Förslag?!?
Nu ska denhär bruden grappa tag i dammsugaren, kom för en stund sen hem från jobbet och butiken. Nu har vi med gubben 3 dar ledigt, lyx! Ska försöka få skötare till måndag så vi kan åka till vasa och fixa det sista...
Ha en riktigt skön helg allihopa, och glömm för all del inte Satuhäät ikväll!