Hejsan!
Här går det också framåt av bara farten! Har haft mina första bröllopsmardrömmar inatt.. Drömde att jag gick uppför gången i kyrkan och inte hade märkt att mina bröst trillat utanför klänningen och mera pinsamheter.. Var ska detta sluta.. Inbjudningskorten är även på gång! Har ca. en tredkedel klara. Minns ej om jag beskrivit dem förut, men de blir av fin strukturerad cremefärgad kartong, med en skimrande transparent inlaga där texten själva inbjudan är. Sedan så är ett guldsnöre bundet i ryggen. Kuverten är från Tiimari med ett guldhjärta på, och så har jag tryckt ett sätt brudpar på baksidan av kuvertet. Adresserna trycker jag även med gammeldags stil på kuverten.
En fråga till er som jag ställt förut till er, men som ännu är aktuell, hur gör ni med ringarna? Passar er vigselring med förlovningsringen eller köper ni båda nya? Får er man en ring till, byter ni bara ut den gamla eller lämnar han bara med förlovningsringen? Vi är i valet och kvalet hur vi ska göra med det, vore kul att se hur andra gör. Annars så finns det mycket för "bröllopspysslande" i Boyers senaste lilla påskpyssel katalog. Jättefina stämplar och sånt.