• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Kattis72

Fru Larsson: Jättesöta inbjudningskort!!! Ringen är fin i sig, men persolnligen tycker jag inte att den passar tillsammans med förlovningsringen, men gillar du den ska du absolut ha den!!!! Smaken är ju som tur är delad... ;)

• Lenchen

Fru Larsson: det verkar vara ett jättemysigt kapell!
    Angående ringen, brukar du ofta ha andra ringar? Jag brukar ofta ha det, sa då vill jag hellre ha en vigselring med bara diamanter så det är mer neutralt och därför passar bättre ihop (tycker jag alltså). Men om det inte stör dig så tycker jag att du ska ta en ring med färger om du tycker om den. JAg tyckte att färgen på rubinerna var fina.

FÖrra veckan var vi i Österrike och fixade lite. Nu har vi pratat med musikerna igen, med restaurangen och prästen. Och så har jag pratat med floristen. Buketter verkar vara mycket billigare än i Sverige. 500 kronor max sa hon.

• Kattis72

Nu är frisör och make up också bokat! Pratade med min frisör i fredags och han lät så glad och ivrig (har känt honom i fler år) att få göra mitt hår!
    Nu har vi också fått in fler Ja-svar på inbjudan. Än så länge har inte någon tackat nej! *ler*

Hur går det för er andra?

• Fru Larsson

Tack för era ärliga svar. Jag kommer inte behålla ringen. Den är helt ok men jag ville nog tycka mycket om den för jag kunde få den till ett mkt bra pris. Men jag ska ju ha den hela livet och det ska ju såklart inte finnas några tvivel!

Va kul Kattis -72, det är så roligt för varje sak som bokas! Det liksom pirrar i magen!

Lenchen, ja det är ett mysigt litet kapell, det känns verkligen helt rätt för oss!

• Titrania

weee! Hindersprövan kom idag, vi FÅR gifta oss! :D ;)

• SannaE

Fru Larsson: Jag reagerade på din tiara. Den var jättesnygg!!! Var har du fått tag på den?
    Vi har också vinrött tema och det är till och med vinröd brodyr i klänningen. Tror att din tiara skulle passa även på mig...

Ringen var snygg men som sagt är det svårare att matcha med andra färger...

• Fru Larsson

Sanna E, vad roligt att du tycker om min tiara! Jag älskar den! Jag har beställt den via Ebay. Det gick smidigt och den levererades snabbt. Här finns en länk till en likadan men de har massor av andra fina tiaror också.
    cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&category=98742&item=5376758632

• Lucyinthesky

Hej allihopa!

Vi var å pratade med kokerskan igår i den lokalen vi hyrt, kändes inte bra. Hon bara babblade om hur vi skulle ha det istället och ska ni verkligen ha det så? (maten bla.) inte kul. Vet att vi ska skita i vad folk säger och göra som vi vill, men det känns inte kul att höra sånt.. Sen tillkom det en massa extra för dukar och sånt som de inte berättat för oss tidigare... Vi som trodde vi skulle komma billigt undan.. jaja det ordnar sig!
    Behövde bara skriva av mig lite...

• Chrisan

Hej hej
    När har ni tänkt skicka ut era inbjudningar?
    Är det för sen runt midsommar?

• Bride2B..

åhhh vad jag e deppig... mamma, lillebrorsan o lillasyrran skall åka bort på fredag till hemlandet och vara borta i 1 månad.. jag kommer vara heeeeelt ensam :( kommer sakna de enormt *tänker på d hela tiden*

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)