• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Fru Larsson

Förresten, ang dekorationer! Vi brudpar måste ju vara vackrast tänkbara dekoration!

• Lucyinthesky

Börjar känna mig väldigt stressad, det e ju så mycket kvar att göra.. det e 114 dagar kvar... man kommer hinna, men hur ska man hinna med vardagen??

• Noiva

Har hämtat min vigselring idag!
    Trodde inte att jag skullefå den förrän i juli. Dock kan man ju inte låta bli att prova den hela tiden!

Passade på att fråga honom varför Engelbertsringar är så dyra. T ex min förlovningsring skulle ha kostat dubbelt så mycket om det ståt Engelbert i den.

HIttade en sida på nätet där en liknande ring som min ( hederlig alliansring) med samma antal diamanter och samma storlek fast med SÄMRE kvalitet på stenarna skulle kosta 8000 kr mer bara för att det Engelbert!!! hutlöst! speciellt när dom massproducerar sina och min är handgjort och gjord exakt efter min frlovningsring.

Visst måste man ibland betala lite mer för kvaliet men absolut inte i detta fallet!!

• Bride2B..

agronom... jag tänker inte skicka tillbaka de ifall hon själv inte står för portot.. eller vad tycker du/ni?

• Titrania

Bride2B, usch vad trist med klänningarna! Hoppas det löser sig!

• Fru Larsson

Svårt det där Bride2b. Om det är någon tröst så tycker jag modellen på den du fått är snygg! Men den ska ju kännas rätt för din tärna såklart!

Å andra sidan borde ju Lavendar stå för returfrakten då det är hon som gjort fel! Känns det heltokigt ska du skicka tillbaka men det är ju förenat med en del oro och stress kan jag tänka mig!

• Bride2B..

Titrania, tack så mycket :)

Fru Larsson, jo det är inte så direkt fel på de klänningarna men när man haft ett "öga" för en modell så vill man inte ha någon annan... Jag tyckte inte de passade just min personlighet fastän det inte kommer vara jag som bär den. Kläderna reflekterar mycket en person tycker jag, vad skulle det säga om mig om jag lät de gå i klänningar som jag inte gillade... nää usch!!

• SannaE

Jag förstår dig Bride2B! Hoppas det löser sig.

Fru Larsson: Jag har kollat på länken med tiaror och det finns ju så mycket snyggt att man blir yr!!! Måste kolla med min frisör vad hon har tänkt att göra för frisyr på mig...

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)