• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • SannaE

Jag tycker kyrkan är så fin som den är och behöver inte utsmyckas mer.
    Om man vill lägga tid och pengar på det är det upp till var och en men jag anser att det finns så mycket mer att prioritera. Jag menar pengar och tid finns det ju inte direkt obegränsat av...

• ottis

vi hade tänkt att använda naturen! säd har vi själva och rönnbär oxå så dyrt blir det inte!! det e klart tid tar det ju eller hur var det där med kyrkovaktmästare,igen?? du gör givetvis som du vill...

• SannaE

Ottis: Jag tror att det blir jättefint! Hoppas du inte tog illa upp med det jag sa...

• ottis

neärå, kanske missuppfattade ditt inlägg....flå`t

• Lenchen

Vi dekorerar var kyrka sjalv. Jag tror att de oftast gor sa i den delen av Osterrike som vi ska ha det i. M2Bs mamma ar redan uppstressad over det. Vi har sagt till henne att om det blir for mycket sa anlitar vi nagon att gora det. Men hon VILL ju gora det. Fast hon blir uppstressad anda. Och da ar det anda ett bra tag tills dess det blir aktuellt...

• Bride2B..

*gaaaaaaaaaaahhh* fick mina klänningar nyss från Lavendar och det var helt fel... eller nästan i alla fall... hon fick rätt på 0,5 klänningar av 3..... åhh vad irriterad o sur jag är!

• Chandra27

Nykomling här....
    17:e september är vårt bröllop.

Trevligt med så stor tråd!

Bride2B, jag antar att vi känner varandra sedan tidigare
    Tråkigt med klänningarna! Jag hoppas det ordnar sig...

• Kattis72

Bride2B: Trist!!! Men vad var det som var fel på klänningarna? Blev ju nyfiken...

Vi ska inte heller dekorera kyrkan, tycker också att den är så fin som den är!!!

• Fru Larsson

Å nej Bride2b, vad tråkigt!

Sanna E, har du sett länken till säljaren på Ebay som jag köpte tiaran ifrån, finns i den här tråden, jag la ut den för några dagar sen!

• agronom

Bride2B: Tråkigt, det är ju inte det man vill hålla på med så här inför bröllopet. Hinner du skicka tilbaka dem?

Vi kommer inte heller smycka kyrkan med egna blommor.

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)