• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • ottis

guud va skönt att ni redan har fått träffat kantor och präst!! vi har just skickat hindersprövningen till kyrkan... bara en lååång väntan kvar

• ottis

jag e lite orolig över smyckningen i kyrkan då vi vigs sist 17.00 det är ett par före oss 16 och vi fotas utanför kyrkan vid stranden innan och jag vill ju inteatt våra gäster ska se mej flänga runt inne i kyrkan och fixa ifall att nån kommer tidigt dit och de andra paret måste ju få hinna ut innan jag "klampar " på...

• agronom

Ottis: Kommer inte vaktmästaren i er kyrka ordna med era blommor?? Så slipper ni..

• ottis

jag hoppas att det är en möjlighet!! vi bor 20 mil från kyrkan och jag tänkte att man kan ju faktiskt fråga det andra paret OM de vill dela kyrk dek. med oss om de inte vill ta med sig dem det vill säga..

• agronom

Ottis: Vill ni ha speciell dekoration eller varför väljer ni att inte köra på den blomdekoration som kyrkan har?

Vet inte hur kyrkorna dekoreras i September men ska höra med vår vaktmästare vad som är tänkt.

• ottis

jag skulle vilja ha rönnbär och sädesax eftersom vi har skörde tema genom hela festen..

• agronom

Ottis: Låter jättefint!!

• Bride2B..

agronom, jaha nu är jag med :D
    Jag vill också träffa min präst *gnäller* hehe

• Fru Larsson

Oj! Jag har inte tänkt på att kyrkan ska dekoreras! Gör man alltid det?

Min m2b och jag hade en disussion häromdagen och jag märker att jag (som tycker jag är så flexibel och går min egen väg) är fast i vissa tankemöster. Tex vill vi ha band men har inte råd och då sa Patrik: "Vi struntar i tårtan, då spar vi 2000 kr". och då säger jag: "men det måste man ju ha". "Varför då?" säger han. "Det har man ju" säger jag. Men! Om jag ska välja mellan skoj underhållning och tårta - ja då väljer jag musiken.....

Värst vad jag var tänkande idag då!

• ottis

jag tror att det e fritt valt om man vill dekorera kyrkan och de brukar ju ha blommor längst fram i alla fall, vet att en del kyrkor inte godkänner övrig dek. pga allergi osv. men fråga din kyrka va de tycker,fru larsson

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)