Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Jag bor en liten bit norr om Stockholm. Gifter mig på Blidö i Sthlms skärgård den 3/9.
Vi bor i Solna men gifter oss uppe i Luleå (jag kommer därifrån). Min blivande kommer från Skåne!!!
Kanske skulle läsa trådstarten,så slipper ni upprepa
Igår var jag o mamma o handlade tyg till klänningen! 10m Thaisiden.... -mmmmumma- :)
Åsså fick jag jättesöta underkläder oxå. Tack snälla mamma! :D
Titrania: Thaisiden är väldigt väldigt fint! Har ju då själv köpt en klänning i just...thaisiden! Härligt också med mammor som öppnar plånboken med glädje!
Emelud, nja, om det var med glädje vette sjutton va klart! :D ;)
Titrania, man får väl inbilla sig det, så att man vågar fråga nästa gång det kör ihop sig! Undrar om jag ska ta och bjuda min mamma på lite middag i stan på måndag? Då kan vi ju gå tillsammans innan och prova min klänning.
Emelud, låter mysigt! :)
Titrania, bara hon har spenderarbyxorna på sig så...*hi hi hi*
Skall komma på vem var det som sa att i september är det lungt och man inte behövde oroa sig för att sept ej var högsäsong.
Denna tråden bekäftar ju att det är en hel del som gifter sig i sept speciellt 3/9