• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • missan71

Tack ottis!
    Jag har en back-up lösning att låna min bästa väninnas om jag inte hittar någon. Det här bröllopet har hattat lite fram och tillbaka pga att min blivande svärmor blev hastigt sjuk. Man har inte haft någon lust att forsätta planera då man inte vet utgången. Nu, (efter 11 veckor)vet vi dock att hon kommer antagligen bli helt återställd och vi hoppas hon får lämna sjukhuset innan den 3/9. Om inte annat få en permis!

• Kattis72

Vi gifter oss oxå den 3/9 och skickade ut våra inbjudningar i början av förra veckan... rätt lagom i tid då det bara är lite drygt tre månader kvar nu! :)

missan71: Hoppas verkligen att din blivandes mamma blir frisk så hon kan vara med och njuta av er stora dag!!!

• agronom

Kattis 72: Var i Sthlm bor ni?

Missan71: Gifter oss den 3/9 och vi har också redan skickat ut våra inbjudningar. Var uppskattat av folk då semestrarna tenderar att förskjutas mer och mer mot augusti.

Jag är så glad idag!! En av mina bästa vänninor som är guldsmed/smyckesdesigner ringde idag och erbjöd sig att göra vår vigselring!! Jag har inte velat fråga henne då jag inte vill att hon ska känna att jag utnyttjar hennes vänskap för att få kompispris på ringen. Känns så roligt att bära en ring som hon har gjort!!

• Kattis72

agronom: Vi bor i Solna. Och ni?

• missan71

Kattis72: Tack för stödet. Vi tror att hon kommer att kunna vara med. Kanske inte under hela kvällen men det viktigaste är ju att hon kan vara med under själva vigseln!
    Det kanske bör tilläggas också att vi står mina svärföräldrar väldigt nära. Vi bor dessutom grannar! Så hon betyder väldigt mycket även för mig. Jag hör väl till dom lyckligt lottade som har svärmor som väninna!

• Kattis72

agronom: Aha, jag bodde i Skärmarbrink (mitt emot Globen) innan jag flyttade förra året...

missan71: Visst är det underbart att komma så bra överens med svärföräldrarna. Det gör jag med. Men tyvärr bor de 55 mil bort + att mina egna föräldrar bor 100 mil bort!

• agronom

Kattis72: Hur kunde du överge söders vackra höjder mot det kalla nord ??

• agronom

Kattis72: KOm precis på att du ju kommer norrifrån.... Är själv uppvuxen söder om söder i Enskede och skulle ha svårt att flytta norr om stan. Löjligt jag vet men men....

• missan71

Jag har börjat skissa på vad som skall stå på inbjudningarna. Lätt att man missar något när man nu skall göra det snabbt.
    Vad ska stå? Så man inte glömmer något?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)