• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Kattis72

Kan inte mer än hålla med...ÄNTLIGEN FREDAG!!! :D

• Bride2B..

haha grymt *tummarna upp* :D

• Emelud

Fantastiskt skööööönt faktiskt!

• Lucyinthesky

Hej allihop!

Skönt att det e lördag va?? Själv e jag på jobbet, slutar halv 10 ikväll... :(

Kan inte komma ihåg om jag har skrivit detta innan i veckan, men jag har iaf hämtat ringen!! Den blev underbar!! Kanske lite glittrig för min smak, men jag vänjer mig! Kul att den har tillhört min älskade farmor!
    Måste bara pröva den hela tiden! Å jajag vet att man inte får göra det, men den har ju suttit på farmors ring innan så det gälls kanske inte :)

Ha en skön helg!
    Ska jag ha när jag slutar jobba...

• Bride2B..

Lucyinthesky, vad var det för ring? *senil* OTUR OTUR att pröva den innan dagen D.... *morr* hehe.... fick en ny säng idag *hihi* hade en 90 säng, fick en 120.. det blev lite tajt i rummet (fick min M2B's förra säng då hon köpt en ny idag)... har bäddat den me nya lakan och har möblerat om i rummet... *glad*

• Bride2B..

oj jag skrev lite fel.... jag fick alltså min M2B's lillesyrras säng då hon köpt en ny *hihi*

• Fru Larsson

Skoj med ny säng Bride2B. Det ska vi faktiskt önska oss i bröllopspresent, fast presentkort då (på Ikea). Vi köpte en usel dubbelsäng för 14 år sedan med världens tunnaste bäddmadrass. Den har vi fortfarande, man känner fjädrarna i ryggen. Blääää! Visst är det ok att önska sig det i bröllopspresent?

• agronom

Kattis72: I Årsta. Ni?

Nu ska vi sätta oss och fixa lite med festprogrammen samt fylla i hindersprövningspappren. Börjar pirra i magen..baraa 3½ månad kvar nu ju.

• Bride2B..

Fru Larsson, det är ytterst okej.... vi skall också få en dubbelsäng av svärföräldrarna som bröllopspresent istället för pengar... den går ju typ på mer än 5000 kr i alla fall så det är ju bra då vi ändå skall köpa en när vi flyttar ihop!! :D :D

• SannaE

Inbjudningarna borde komma till gästerna idag!! Nu vet de flesta redan om både plats och tid men i alla fall!

Vi var och köpte kläder till min M2B i lördags. Han var så fin så jag nästan började gråta i affären. Hur ska det gå i kyrkan då!!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)