Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
hinderprövning la jag på skatteverketslåda den 3/5 på kvällen och det kom igår den 16/5.
Min sambo tar mitt efternamn då det är unikt
Har postat majoriteten av inbjudningarna idag *spännande*
Vilket fint pannsmycke!!!
Lucyinthesky, SKIT SNYGGT pannsmycke tycker jag :D
Ni tjejer som säger att efternamnet är "ovanligt" vad är det för namn? *nyfiken*
Det är bara min släkt som heter så i hela sverige så tycker jag att det är lite känsligt att lägga ut det här på BT
Hans bror för deras namn vidare
Ska man skicka iväg inbjudningarna nu om man gifter sig den 3 september?
Någon som vet?
Missan71: Vi skickade våra för 3 veckor sen, för att ha det avklarat! Sen är ju den 3/9 rätt nära inpå semestrar, så det kanske kan vara bra att skicka dem, så gästerna inte "lovar" bort sig på annat håll! Det var så vi tänkte.
Missan71: vi gifter oss också den 3/9 och våra inbjudingar gick ut i fredags. Jag tror inte att du behöver skicka ut dom redan men jag kunde inte vänta! Det verkar som de flesta här i tråden skickar ut typ nu.
Jag kommer ta min bilvandes efternamn och strunta i mitt nuvarande. Då heter hela familjen lika. Jag min man och hans dotter!
Vilken tur att jag är här och surfar så jag får reda på lite saker.
Kul att vi är flera som gifter oss samma dag!
Ni har helt rätt i att folk kanske är borta under stora delar av sommaren!
vi har skickat våra redan och har 1 juli som sista osa pga att vi måste ge svar till ett rederi som vi ska chartra en ångbåt av , vi ska ha en timmes tur på siljan efter vigseln.. så du kan lugt skicka dem nu!
HaHa vad kul!
Nu ska jag minsann hem och pyssla ikväll!
*äntligen lite pirr i magen*
Vi har iaf bokat kyrka, präst och lokal plus att jag har köpt ring!
Det värsta är att jag är toksen med klänning!!! Ska ut på stan med min mamma på fredag och rusa igenom alla butiker!!
(stackars mamma)
hoppas att du hittar din drömklänning!!