Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hej tjejer. Jag ska ju till sömmerskan idag och tänkte be att få uppsytt ungefär sån här modell (men rött liv och röd kil i kjolen, gu va jag tjatar om mitt röda). Vad tycker ni?
www.kikstockholm.com/brudprovning_gbg1.htm
Det blir nog jättesnyggt Fru Larsson!
Jag har också rött (eller vinrött) i min klänning.
Idag ska vi skicka ut första inbjudningarna till föräldrar och tostmadam och tostmaster. I morgon skickar vi resten!!! Pirrigt värre.
Fru Larsson: klänningen, livet och kjolen var jättesnygg! Snyggt med rött...
Själv har jag köpt en helvit klänning (Nixa 390) men vi har vinrött & guld som färgtema - vinröda servetter med våra namn i guld, likadant med inbjudningarna och placeringskorten, I brudbuketten ska jag ha mörkröda små rosor och liljekonvaljer! Min blivane ska ha vinröd pastron till sin jaquette!
Tack Sanna E och Kattis 72. Jag ska också ha vinrött (eller oxblodsrött hette det visst, jättevacker färg). Kattis, jag tittade på din klänning på Nixas hemsida. Jättefin!
Min blivande vill ha kostym, vad tror ni om att sy upp en slips i samma röda tyg som min klänning?
Tack Fru Larsson!
Röd slips tror jag blir jättefint! Min blivande ska ha en väst i samma färg som klänningen och pastronen är samma färg som rosorna... snyggt när det matchar tycker jag!
En till med rött här! Har just beställt kjol och liv från nixa i "bordeaux" och igår köpte vi blivandes kostym! Har aldrig sett honom i det, wow vilket lyft! Jag kan verkligen tänka mig att gifta mig med honom nu *s*!! Antagligen kommer vi att låta sy upp en röd väst till honom. Sen blir det väl antagligen utan slips, eller en slips med någon röd detalj bara för att fånga upp det. Inte så långt kvar till 17e sept nu. Fast vi har inte fixat nåt annat än kläderna och tiden i stadshuset än... Vet inte ens hur vi ska ha festen.....
Fru Larsson - behöver jag tillägga att vi inte skickat ut några inbjudningar!?
Hej alla!
Undrar om inte jag ska ta och "klämma" mig in i den här tråden också ....gifter mig den 3:e september! Ser att andra 3:e septembare "flyttat" sig hit i stället
Fru Larsson... JÄTTEFIN klänning :)
Emelud, du är jättevälkommen till oss oxå! The more the merrier heter det visst! :D