Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Sanna E, vad skoj med inbjudningarna. Ja, hur ska man kunna ta in alla intryck den där dagen i kyrkan? Oj oj oj! Min m2b är en typisk jeanskille och jag ser fram emot att se honom på bröllopsdagen!
Jag håller på med mina inbjudningar nu, det tar en väldans lång tid, men jag börjar faktiskt bli klar!
Håller också på med inbjudningarna *puh*
Idag fick vi papprerna från Skattekontoret och vi får gifta oss nu *jippe*
Just det, hindersprövning! Är klar med inbjudningarna och det smakar kuvertklister i munnen! Printar ut blanketter för hindersprövningen nu!
Go'kväll!
Hallo girlies! ungefär hur lång tid tar det att få besked från skatteverket ang hindersprövning o namnbyte? Nån som vet?? :)
Tar ca 1 vecka har jag hört! Ska skicka in våra snart är ju bara lite drygt rte månader och två veckor kvar nu! ;)
Vi var in hos guldsmeden och beställde vigselringen i lördags... den är så vacker!!! Speciellt på mitt vänstra ringfinger... ;)
Kan ju vara bra att veta att han där hemma inte är gift redan.. *he he*
Kattis: Roligt med ringen, vi ska väl också ta och beställa min snart. Måste bara bestämma vad jag vill ha!
Nu börjar det "rulla" in lite "JA TACK-kort" hemma. Det är kul!
Har också nyss skickat iväg hindersprövningen. Pirrar lite när man tänker på att det inte är så länge kvar.
Har fått ja från 1/3 av gästerna och ingen har hittills tackat nej... Kul!
Nu vore det bara toppen om min klänning kom, så man kan sluta oroa sig för att den inte ska vara bra.
Ska gå iväg och beställa frack till M2B i slutet av veckan. Har sett honom i frack förut, på min examensbal, och han är jättesnygg i det!! Längtar!
Emelud: Ja det känns verkligen kul med ringen - den är exakt likadan som min förlovningsrng, dvs 4mm bred i rött guld. men denna har 10 st stenar (i storlek 0,2). Hade tänkt ha 0,3:or ,men de mindre passade bättre i ringen!
Har också fått flera ja svar.. visst känns det som att det är nära nu? ;)
Ska prata med min frisör på fredag och bestämma lite om löshår odyl... Kul!
Tar ni tjejer er blivande makes namn, eller ? Det gör jag...
Kattis: Mmmm...det känns nära nu! Tycker att våren bara har rasslat förbi. Snart är sommaren här och sen är det dags! HURRA! Härligt med massa "bling-bling" i ringen
. Jag tror jag ska ha en likadan som förlovningsringen, 3-4mm bred i vitt guld, med 1 sån "rak" diamant nerfälld. Den ska dock vara STOR!