Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
...och jag läste någonstans att "korten börjar komma in".
Skickar ni ut kort som dom skall skicka tillbaka i inbjudan?
Öhm. Förstod ni vad jag menade?
Tid, plats, var middagen är (om man inte skriver ut att det också är efterföljande middag i inbjudan så innebär det att de enbart är inbjudna till kyrkan..), klädsel, sista OSa dagen och vart/till vem de ska OSA. På ev medföljande infoblad kan man skriva vem som håller i önskelistan, toastmaster/madame, vägbeskrivning osv.
Vi skickade inte med svarskort. Folk ringde eller skickade in egna kort.
agronom: Ja jag vet. Ålskar verkligen söder!!
Men jag är väldigt långt söderut om jag räknar från min födelseort sett... Haparanda!!! ;)
Stortrivs dock i Solna då två av mina bästa vänner bor grannar med mig (en i samma hus och en i huset bredvid)
missan71: Många skickar nog med svarskort, men det gjorde inte vi. Vi satte dit ett telefonnummer och en mailadress!
En inbjudan kan se ut på så många olika sätt, kolla runt på nätet så hittar du nog nått som passar just er. Vår inbjudan var rätt avslappnad och enkel - men otroligt fin! :)
Tack agronom :
Jag inser att jag pratar med dig på två olika inlägg. Vi diskutterar även KiKs..
Missan71: Passar på att super-surfa på min lediga dag som kommer att regna bort...Kommer att få gå på avgiftning för att klara mig utan denna sida i september..
agronom : *asg*....jag sitter på jobbet och orkar inte göra något annat just nu!
Var regnar det? Hos mig skiner solen..
Här skiner solen också... lite i alla fall. (östermalm) Inget regn syns... men det öste ner när jag var på lunch!
Jag har precis hittat hit till den här sidan. Jag kan säga att den är ovärdelig för mig! *ler*
Jag och min älskling har inte varit så insatta i det här utan vi vill "vara gifta med varandra" och då ingår liksom ett bröllop. Men nu tycker jag att det är helt underbart att planera!
missan71: Ja, men får verkligen idéer och inspiration på denna underbara sida...
Hur långt har ni kommit i er planering?
missan71: Tror det var jag som skrev om "JA-TACK-korten". Våra gäster har svarat både på telefon och via kort/brev, men vi skickade inte med några svars-kort.