Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Jag har köpt en Nixa 390 - enkel och jätte jättefin! Smala axelband och klänning i a-linje. Den härnger hos "Skräddarn'n" där jag köpt den. Ska prova en sista gång den 27/8 dvs en vecka innan - så hon kan s in den exakt efter min kropp. Lääängtar!!! :)
Håret har jag heller inte bestämt riktigt. Vet bara att jag INTE vill ha den helt upp satt. Vill ha löshår i lockar som hänger löst där bak... Vill inte ha blommor i håret utan hellrer ett smalt diadem med glittriga stenar eller pärlor.
Skulle vilja att "min" frisör här i Stockholm följer med upp och gör mitt hår - hon vet precis hur jag vill ha det!!! Men det går inte... :(
Får ta ett snack med min frösör uppe i Luleå helt enkelt.
Kattis72: Har du också fångat en Helsingborgare (vet inte om vi redan har diskuterat detta på forumet... )?! So have I.
HBG är supemysigt med Norra Hamnen, Coffehouse, Dunkers och alla fina båtar!
Instämmer i allt som sagts om Köpenhamn!
agronom: Måste vara nått visst med de där Helsingborgarna.... ;)
Ja Stan är verkligen superfin, en riktig sommarstad!!!! Jag hade gärna flyttat ner.
Vi sa att den som först fick jobb flyttar och det blev han. Han flyttar upp hit till Stockholm om två veckor... hittils har vi veckopendlat!
Kattis72: Vi veckopendlade i 2,5 år...Vet precis hur det känns. Man borde få gratis årskort på SJ. Vi körde också med att den som först fick jobb flyttade och det blev jag men efter 6 månader så fick M2B jobb i Sthlm och jag kunde inte hyra ut min lägenhet längre så vi testar hufudstaden nu så får vi göra en utvärdering efter nya 6 månader..
Vi kommer inte ha någon smekmånad, möjligtvis (förhoppningsvis, det får ekonomin avgöra) en weekend.
Vi har tre barn och eftersom man har så få semesterveckor per år så känns det viktigt att tillbringa dem med barnen (även om det såklart är viktigt med egen-tid också, svårt det där....).
var hos sömmerskan igår. Hon kändes lugn och proffsig och min klänning kommer bli underbar (hoppas jag, snopet annars ju).
agronom: 2,5 år.... usch vad jobbigt!! Vi har pendlat i nästan exakt 1 år då han flyttar upp och det känns som en evighet!! Borde verkligen fått klippkort på SJ - som alltid är försenade.
Vi har tänkt precis som ni. Trivs han inte här uppe får vi tänka om, söka jobb där nere och flytta... Inte mig emot!
Vart gifter ni er?
Fru Larsson: Jag förstår precis! Det är svårt att rodda ihop allt! Egen tid är ett minne blott...
Kattis72: Jo det var tufft och man har längtat så efter att få ett normalt vardagsliv tillsammans. När jag började känna igen konduktörerna på tåget så började man ju undra vad man håller på med...
Vi gifter oss i Gryts kyrka, Stjärnhov. Ni? Uppåt norr vad jag förstår, eller?
agronom :
Ja, men hejar verkligen på konduktörerna som om de är gamla polare... hahaha!
Men nästa helg är sista helgen på "Sunk-tåget"! :)
Ja vi gifter oss uppe i Gammelstads kyrka i Luleå. (jag kommer därifrån)
Vilken fin kyrka ni valt, kollade upp den på nätet!
Var i Stockholm bor ni?
Äntligen fredag :D