• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Kattis72

Emelud: Ja det är några av oss 3:e septembarre här också! Kul... Bara 3 månader, 21 dagar, 17 timmar och 51 minuter kvar nu innan jag blir fru!!! :)

• Emelud

Tack så mycket!

Kattis: Tiden går fort, vi förlovade oss i oktober och då kändes det som en hel evighet innan det var dags för vigsel, men nu....nu är man snart där!

Hur går det i allt planerande? Vi har nog en rätt lugn period vad gäller bröllop i alla fall. Mycket är klart. Det som återstår är för mig att hitta skor och sjal.

• Kattis72

Vi har det också lugnt nu... tårta, bröllopsnatt och transport är kvar att ordna. Men det löser sig, min mamma ska kolla med några hon känner som har gammal fin bil.Skorna ska jag köpa i elgen faktiskt...
    Vi har nyss kommit hem från en 10 dagar lång resa i USA. Dör borta har vi verkligen inte tänkt på bbröllop... vilket var skönt faktiskt!

• Emelud

Gud va skönt och komma iväg så där ett tag bara! *avundsjuk*
    Vi har ju lite svårt att sticka iväg bara, eftersom det finns 2 barn med i bilden. Man får se fram emot de dagar vi åker i väg efter bröllopet. Det var länge sen vi var borta bara vi 2.

Har ni planerat ngn bröllopsresa?

• Kattis72

Ja det var verkligen jättehärligt!

Nej för oss blir det ingen resa direkt efter bröllopet i alla fall. Min blivande har just börjat på ett nytt jobb då... Så vi väntar nog med den till vintern. Vill åka nånstans där det är varmt och skönt då. Kanske Thailand!

Vart ska ni åka?

• Emelud

Kattis: Vi kommer åka 2 dagar till Köpenhamn direkt efter bröllopet. Bara för att få "förlänga" känslan av att vara nygifta! Vi känner också att vi inte riktigt kan vara ifrån älsklingarna i en vecka då båda 2 byter skola/dagis i augusti. Planen är att nästa sommar åka tillsammans med barnen och sola & bada i stället!

• Kattis72

Köpenhamn är UNDERBART!!! Är där ofta då min blivande kommer från Helsingborg. Att sitta i Nyhavn och dricka öl/vin och glo på folk ...det är sommar!!!

• Emelud

Låter bra det! Min blivande har också varit mycket där, men jag har....ALDRIG varit där faktiskt! Just Köpenhamn har jag missat under mina snart 30 år.

• Kattis72

Du kommer att älska det!!! Åker ner till helsingborg nästa helg, kanske tar vi båten över då?! Blev sugen nu!! :)

Vad kommer du att ha för klänning på bröllopet? Och håret?

• Emelud

Jag har köpt min klänning på KIK. Jag lääääängtar till den 1/6 då den ska vara klar! Överdelen har en broderad "blomranka" som går snett uppifrån och ner & kjolen är A-formad (tror det kallas så)med synligt tyll nedertill!
    Håret har jag inte bestämt än. Svårt det där. Har lite funderingar på en enkel uppsättning, kanske med ett pärl-diadem el blommor. Det enda jag egentligen helt bestämt är att håret ska vara helt uppsatt, för det värsta jag vet är när håret hänger och slänger i ansiktet! Kittlar så vansinnigt

Vad har du tänkt dig?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)