Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
HJÄLP! Vad ska jag göra...Jag har bokat (betalat 500 kr)en 50-tals topp och sjöjungfru kjol (kostar totalt 5 500 kr)på KIK men idag gick jag till Lillys brud och fest och där provade jag en klänning (axelbandslös, jättefin) för 2 590 kr...Vad gör jag nu?! Kläderna från KIK är sjukt snygga men lite mordernare i stuket medans klänningen på Lillys är jättefin men mer en traditionell brudklänning. Man vill ju spara in där det går...
Jag får väl antagligen inte tillbaka de 500 kronorna jag lagt på KiK eller vad tror ni?
Agronom, handpenning brukar de la inte betala tillbaka? Men hursomhelst har du ju sparat ett par tusen...
Agronom - vilket dilemma! Håller med Titrania men känn efter vilken som känns mest rätt (och låtsas att pengarna inte spelar någon roll ) och följ ditt hjärta.
Ska göra inbjudningar i helgen. KÄnner mig snål och köpte akvarellpapper på Claes Olsson och så ska jag klippa hjärtan av handgjort vinrött papper och klistra på. Enkelt och ganska tråkigt kanske men ändå..... Får väl vika pappret på nåt annorlunda vis!
Idag har jag köpt det sista sytillbehören till klänningen (foder, dragkedja, sytråd osv) och så har jag pratat med sömmerskan. vi ska träffas nästa torsdag och skissa fram en klänning! ÅH vad skoj! Jag älskar verkligen mitt oxblodsröda sidentyg!!!!!!
ska dela ut inbjudningarna i helgen och skicka hindersprövningen i början av nästa vecka :D *längtar*
Hör och häpna men jag har börjat med mina inbjudningar, vaknade kl 03.00 en natt med en idé om hur jag ville de ska se ut. Nu behöver jag bara köpa kuvert och fint snöre att binda ihop dem med! Skönt!
Fru Larsson, jag häpnar! :
Själv la jag inbjudningarna på lådan igår, börjar bli grymt nervös nu, varför vet jag inte, de flesta vet ju redan om det! Aja...
Agronom, fått nån ordning på allt eller?
jag häpnar med :D
Vi ska ge ut de flesta inbjudningarna nu i helgen *yeeeiiiyyyhhh*
Jag vet att vi diskuterat förrut men jag orkar inte bläddra i inläggen så jag frågar igen. Vad "ska" man ha för osa
Oj, det blev visst avhugget, vad har ni andra satt för osa?
Hej igen!
Har kikat in i tråden flera gånger och skrev ju även i den gamla.
Våra inbjudningar gick ut i slutet på april och vi har fått en del svar redan. OSA är satt till början av augusti då bröllopet är den 24 september. :)
Igår var vi hos guldsmeden och beställde vigselring. :) Det börjar kännas mer och mer verkligt allting! Ska till kyrkan imorgon och hoppas att det är "rätt" kantor som spelar så vi kan prata med henne lite om våra musikval.
konsultationstider hos frisören är inbokade också så det är många bitar som är på plats nu. :)