• Titrania

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!

• Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
  • Fru Larsson

Fin hemsida Lucyinthesky!

Måste beklaga mig. Ibland tycker jag Patrik är så negativ. Jag ringde just honom för att kolla om han tycker det är ok att jag ber en nära väninna till mig att vara toastmaster. Då svarar han att "fråga vem du vill för jag tänker inte fråga någon, och förresten varför behövs det, det är väl inte så många i vår bekantskapskrets som kommer hålla tal och så". Men HALLÅ - föreningen muntergökarnas ordförande. Men oj, nu ringde han upp och bad om ursäkt. Han tycker det här med allt ståhej runt bröllopet är lite jobbigt och skulle kanske egentligen helst rymma för att gifta sig..... SJälv tycker jag det ska bli fantastiskt att stå i rampljuset en dag. Men jag kanske måste respektera att vi tänker olika och förstå honom och vara glad att han faktiskt har kyrkobröllop och fest och allt fast han tycker det känns jobbigt (men såklart roligt också, inte BARA en pina om ni förstår....)

Hur är era blivande män när det gäller det här med att stå i fokus?

Oj, vilken lång klagovisa! Hoppas jag inte fått min käraste att framstå som värsta skitstöveln!

• Bride2B..

Min är likadan. Han tycker att allt ståhej är för mycket.. men vadå, man får ju liksom bara ett antal par dagar i livet att verkligen synas och berömmas då ska man fan ta vara på de stunderna tycker jag... FYSKÄMS på de

• Titrania

Alec har ÄNTLIGEN börjat bli involverad i grejerna! När nästan det mesta är gjort ska väl tilläggas...:D Men men. Jag o mamma har klarat oss fint ändå! ;)

• Mischa

Bride"B!Håller med till fullo.De ha en märklig förmåga att tro att det inte är så mycket att hålla reda på,men det ju vi att det är
    Har beställt vigselringar idag.De blir jättefina.Passar även på att göra om förlovningsringarna.Man har ju varit förlovad ett tag Alla tycker man är ute i så god tid...men det tycker jag är hur skönt som helst.Då kan saker till och med gå fel och du har ändå tid att fixa till dem.
    Titrania!Ibland känns det som att det här med bröllop inte är killens grej.Det är klart att de är åtminstonde lite involverade.Sen gillar vi tjejer att ha lite kommando över saker och ting

• Titrania

Mischa, jag antar att du har rätt. Tyvärr! :D

• Bride2B..

Mischa :) vilka ringar blev det?

• Mischa

Jag hittade dem på "Två hjärtan".Ringen heter "Anna".Jag såg den på mässan på Grand hotel, och föll som en fura.Jag ville inte ta av den Men snart så

• Bride2B..

Mischa, det betyder otur att ha på sig ringen i förväg ;)
    har du bilder på de?

• Mischa

Lyckligtvis var det bara en provring Det kan väl inte gillas då?
    Jag har försökr att hitta den ,men jag hittar den faktiskt inre Två hjärtan verkar inte ha ngn hemsida.

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)